Domů  /  Zadávací řízení  /  ÚzP v Šumperku - dodávka…

Výpis systémových zpráv

ÚzP v Šumperku - dodávka hygienických potřeb_32_2014

Systémové číslo: T002/14/V00014357
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána český
Povinnost šifrovat nabídku Ne
Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky Do nabídkové ceny musí uchazeč promítnout své náklady spojené s dodáním zboží do místa plnění, tj. náklady na dopravu a všechny další náklady nutné k řádnému splnění zakázky.
Není-li uchazeč plátcem DPH, do nabídkového formuláře uvede cenu bez DPH a s DPH s tím, že DPH se uvádí nulové.
Zadavatel si vyhrazuje právo při převzetí dodávky na náhodně vybraném vzorku přeměřit délku návinu a přepočítat počet ručníků v kartónu. V případě, že dodávka nebude splňovat požadované vlastnosti, zadavatel odmítne dodávku převzít a k plnění bude vyzván uchazeč, který se umístil na 2. místě resp. bude zakázka zrušena.
Součást nabídky bude tvořit produktový list dodavatele Ano
Popis produktového listu Zadavatel požaduje - uvedení názvu výrobku u každé z jednotlivých položek vámi nabízeného zboží. Dále uveďte: - u toaletního papíru délku návinu, počet vrstev, bělost a další vlastnosti, - u papírových ručníků barvu a počet kusů v kartonu. - u tekutého mýdla doložte ujištění o přípravku nebo dermatologický atest. V případě, že uchazeč neuvede požadované informace ve své nabídce, bude z hodnocení vyloučen.

Zadavatelské požadavky

Název Typ Hodnoty

metodická nápověda

Kontextová navigace