Domů  /  Zadávací řízení  /  Servisní podpora ICT

Výpis systémových zpráv

Servisní podpora ICT

Systémové číslo: T002/14/V00013327
Zadavatel: Výzkumný ústav meliorací a...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
GAPP System, spol. s r.o. 60487291 Ano 560 855,00 678 634,55 14.08.2014 10:00:32
Kapsch BusinessCom s.r.o. 24188409 Ano 385 920,00 466 963,20 23.07.2014 12:03:15
Data Force, s.r.o. 02967171 Ano 394 750,00 477 647,50 08.08.2014 11:00:31
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Kapsch BusinessCom s.r.o. 24188409
Datum uzavření smlouvy 04.12.2014
Celková smluvní cena bez DPH 385 920,00
Celková smluvní cena s DPH 466 963,20
Sazba DPH v % 21,00
DPH 81 043,20
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Poskytování pravidelných servisních služeb a správy provozu ICT technologií v období od 1. 10. 2014 – 31. 12. 2015.


Položky předmětu:
- Název: Servisní podpora ICT
- Kód z číselníku NIPEZ: Systémová podpora
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Systémová podpora
- Popis: Správa provozu HW Infrastruktury (v období 1. 10. 2014-31. 12. 2015):
• 1 x diskové pole EMC-DELL AX4-5f
• 1 x diskové pole EMC VNXe 3300
• 2 x pásková knihovna LTO TL-4000
• 2 x diskové pole Iomega px12-350
Správa a provoz vybraných systémových služeb a aplikací (v období 1. 10. 2014-31. 12. 2015):
• Aplikační prostředí MS Windows Server
• MS Exchange
• Active Directory
• DNS
• DHCP
• Zálohovací prostředí Networker a Veeam
• Virtualizační platforma Vmware
Zajištění plateb SW a HW maitenancí u jednotlivých výrobců:
• Software VMware - vSphere, vCenter – na období 28. 12. 2014-27. 12. 2015
• Software EMC NetWorker 1. 1. 2015 – 1. 1. 2016
• Hardware EMC VNXe 3300 - na období od 11/2014 – 11/2016
• Hardware Iomega px12-350 (2 ks) – na období od 7/2015 do 7/2017
Servisní služby musí obsahovat:
Servisní pokrytí v týdnu od pondělí do pátku v rozsahu standartní pracovní doby 8:00-17:00.
Doba reakce dodavatele na nahlášený incident ze strany zadavatele by měla činit co možná nejkratší časový interval. (nejdelší přípustný je však 2 hodiny )
Identifikaci a následné vyřešení problému v závislosti na součinnosti s výrobcem - to vše v českém jazyce za pomocí: zásahů na místě instalace, vzdáleného přístupu, telefonické komunikace, e-mailové komunikace a to na jedno smluvně definované servisní číslo. Dále by měla být vedena evidence o rozsahu a řešení incidentů a to minimálně formou e-mailu zadavateli nebo jako součást závěrečné zprávy po pravidelné údržbě.
Dodavatel musí mít praxi v komunikaci s výrobci pokrývající podporovaný HW a SW
Dodavatel je povinen provádět profylaxe prostředí minimálně dvakrát ročně zahrnující kontrolu konfigurace dle best practice výrobce a aplikace potřebných update/patch balíčků. Následně je povinen předat informace o průběhu a výsledcích zadavateli formou závěrečné zprávy.

Splněním úkonů na jednotlivých součástech systému se rozumí, že budou v provozuschopném stavu a to nejlépe na poslední výrobcem vydané verzi pokud bude kompatibilní s ostatními systémy nebo zadavatel nebude požadovat jinak.

Služba nesmí být řešena subdodávkou dodavateli nebo pronajmutím externího pracovníka na jednotlivé subsystémy. V ideálním případě by dodavatel měl mít zastupitelné technické odborníky na každý z poptávaných produktů (2 osoby) minimálně pak na produkty diskového pole VNX a zálohovacího SW NetWorker.

Součástí smlouvy musí také být fixní hodinová sazba pro případné řešení ad-hoc služeb.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: nenastaveno
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Žabovřeská 250, Praha 5 - Zbraslav
Ulice: Žabovřeská 250
Obec: 15627 Praha 5 - Zbraslav
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.10.2014
Předpokládaná doba plnění do 31.12.2015
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace