Domů  /  Zadávací řízení  /  Průzkum trhu na lůžka včetně…

Výpis systémových zpráv

Průzkum trhu na lůžka včetně matrací

Systémové číslo: T002/14/P00011662
Zadavatel: ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE...

Akce se zakázkou

Specifikace průzkumu trhu

Stanovení předmětu průzkumu trhu

Stručný popis: Provádíme poptávku na dodávku nemocničních elektrických lůžek a antidekubitních matrací včetně příslušenství.
V příloze je specifikace poptávky!
Vše zveřejněno na www.uvn.cz - o nás - ekonika - veřejné zakázky
Položky předmětu průzkumu trhu: Nemocniční lůžka včetně matrací a příslušenství
Název: Nemocniční lůžka včetně matrací a příslušenství
Kód z číselníku NIPEZ: 18 - Zdravotnické přístroje a nástroje
Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33000000-0 - Zdravotnické přístroje, farmaceutika a prostředky pro osobní péči
Popis: Minimální technické požadavky: 57 x lůžko elektrické
 bezpečnost lůžka - shoda s normou EN 60601-2-52 v platném znění, bez výhrad!
 stabilní a jednoduše čistitelná konstrukce lůžka
 rozměr ložné plochy cca 200 x 90
 bezpečná pracovní zátěž minimálně 200kg
 zdvih ložné plochy pomocí elektromotoru minimálně v rozsahu min 42-70 cm pro bezpečnou práci personálu, péči a mobilizaci pacienta
 elektricky polohovatelná čtyřdílná ložná plocha - minimálně zádový a stehenní díl polohovatelný pomocí elektromotorů
 automatický odsun zádového a stehnního dílu v horizontálním a vertikálním směru pro eliminaci talku a střižných sil při polohování (dvojitá autoregrese, ergoframe, apod.)
 díly ložné plochy plastové kompaktní, odnímatelné pro jednoduchou čistitelnost
 integrované prodloužení/zkrácení lůžka minimálně 15 cm
 náklon do Trendelenburgovy a Antitrendeleburgovy polohy min. 12° pomocí elektromotoru
 mechanické rychlospuštění zádového dílu (CPR)
 odnímatelná kompaktní plastová čela (jednoduše čistitelná), s aretací proti samovolnému vytažení při transportu, s barevnou výplní - barva bude upřesněna zadavatelem
 kompaktní plastové dělené sklopné postranice s dostatečnou ochranou pacienta před pádem či zaklíněním, ovladatelné jednou rukou (bezpečné odjištění minimálně dvěma nezávislými pohyby!)
 centrální sesterský ovládací panel s ochranou proti nechtěnému polohování, s možností blokace jednotlivých funkcí a s předprogramovanými důležitými polohami ( minimálně resuscitační poloha CPR, Trendelenburgova poloha,…)
 pacientský ruční ovladač s ochranou proti nechtěnému polohování
 kolečka s centrálním ovládáním brzd, průměr minimálně 125 mm
 oboustranně univerzální lišty a držáky na příslušenství (infuzní stojan, hrazda, apod.)
 ochranná nárazová kolečka v rozích lůžka
 potenciálové propojení (svod el. potenciálu)
 z uvedené specifikace je jedno lůžko v dřevěném dekoru buk – čela, postranice

57x pasivní antidekubitní matrace k lůžku
 jádro ze studené PUR pěny o hustotě min. 40kg/m3, podélný a příčný antidekubitní prořez zajišťující zónovou tuhost a dobrou ventilaci jádra
 potah snadno snímatelný, zip minimálně ze dvou stran s ochranou proti znečištění, paropropustný, voděodolný
 materiál potahu bakteriostatický, desinfikovatelný běžnými prostředky, pružný
 pro pacienty s nízkým až středním rizikem vzniku dekubitů (Norton 21-25)
 rozměr dle lůžka, výška min 14 cm

Příslušenství
 hrazda s výškově stavitelnou rukojetí – 57x
 infuzní stojan – 10x
 protektory – pár 4x
 bateriový vozík na převoz lůžek „bedmover“ – 1x

Technické požadavky nad rámec min. požadavků
 minimální dolní pozice ložné plochy (cm)
 vnější rozměry lůžka - šířka (cm)
 čistitelnost - možnost jednoduchého vyjmutí výplně ložné plochy
 sesterský ovládací panel zabudovaný do konstrukce lůžka

Servisní podmínky
 záruční doba min. 24 měsíců ode dne instalace
 odezva do 6 hodin
 doba nástupu servisního technika na opravu v případě záručního servisu a odstranění závady bez použití náhradních dílů do 24 hodin, při použití náhradních dílů do 72 hodin od nahlášení závady
 zapůjčení náhradního přístroje po dobu opravy
 garance pozáručního servisu včetně náhradních dílů po dobu 10 let od instalace zařízení
 dodat ceník servisních zásahů včetně ceny výjezdu technika a základních náhradních dílů
 v záruční době bezplatné provádění všech výrobcem požadovaných či doporučených úkonů (pravidelné bezpečnostně technické kontroly BTK, validace, kalibrace, servisní a preventivní prohlídky apod.), včetně veškerého potřebného spotřebního materiálu






Dodací podmínky
 společně se zbožím dodat návod k použití v českém jazyce a prohlášení o shodě v papírové i elektronické verzi
 provedení zaškolení obsluhy a učinit o něm zápis, včetně oprávnění výrobce k provádění školení dalších zaměstnanců ÚVN
 splnění všech ostatních závazných podmínek předepsaných platnou legislativou (zákon č. 123/2000, nařízení vlády č. 336/2004, evropské směrnice 93/42/EEC atd.)

Hodnotící kritéria:
Cena 70 %
Technické parametry nad rámec minimálních požadavků 15 %
Záruční podmínky 5 % (např. délka záruční lhůty)
Pozáruční servis 5 % (doba nástupu a opravy, zapůjčení náhradního přístroje, hodinová cena servisu, cena dopravy)
Výrobcem předepsané kontroly 5 % (perioda, cena)

ad Cena – uchazeč získává 70 % z výsledku výrazu nejnižší nabídková cena přístroje / nabídková cena přístroje uchazeče * 100

ad Technické parametry nad rámec minimálních požadavků – uchazeči budou seřazeni v pořadí podle kvality technických parametrů, každý uchazeč získává 15 % z výsledku výrazu (1 – (pořadí uchazeče – 1) / (počet uchazečů – 1)) * 100

ad Záruční podmínky – uchazeči budou seřazeni v pořadí podle míry výhodnosti záručních podmínek, každý uchazeč získává 5 % z výsledku výrazu (1 – (pořadí uchazeče – 1) / (počet uchazečů – 1)) * 100

ad Pozáruční servis – uchazeč získává 5 % z výsledku výrazu 0,25 * doba nástupu a opravy + 0,25 * náhradní přístroj + 0,25 * cena servisu + 0,25 * cena dopravy, přičemž
- doba nástupu a opravy = nejkratší nabízená doba / doba uchazeče * 100 (doba – nejdelší z nabízených lhůt pro nástup na opravu, opravu bez použití náhradního dílu a opravu s použitím náhradního dílu)
- náhradní přístroj = 100 při poskytnutí náhradního přístroje při opravě delší než 72 hodin, 0 v opačném případě
- cena servisu = nejnižší nabízená cena servisní hodiny / cena servisní hodiny uchazeče * 100
- cena dopravy = (1 – (cena dopravy uchazeče - nejnižší nabízená cena dopravy) /(nejvyšší nabízená cena dopravy - nejnižší nabízená cena dopravy)) * 100

ad Výrobcem předepsané kontroly – uchazeč získává 5 % z výsledku výrazu 1/2 * perioda + 1/2 * cena, přičemž
- perioda = uchazečem nabízená perioda kontroly / nejdelší nabízená perioda kontroly * 100
- cena = (1 – (cena kontroly uchazeče - nejnižší nabízená cena kontroly) /(nejvyšší nabízená cena kontroly)) * 100

Podané nabídky musí obsahovat vyplněnou tabulku s údaji:
 Cena poptávaného zboží (cena v Kč za kus, cena celkem, bez i včetně DPH)
 Délka záruční doby [počet měsíců]
 Reakční doba pozáručního servisu [počet hodin]
 Garantovaná doba nástupu na pozáruční servis [počet hodin]
 Garantovaná doba odstranění závady v pozáruční době (s i bez nutnosti použití náhradního dílu) [počet hodin]
 Garance bezplatného zapůjčení náhradního přístroje při pozáruční opravě trvající déle než 72 hodin [Ano/Ne]
 Cena servisní hodiny v pozáruční době [Kč]
 Cena dopravy v pozáruční době [Kč] (požadujeme uvedení celkové částky za dopravu – cena za km * počet km + cena ztrátového času technika na cestě za hod. * počet hod.)
 Výrobcem předepsané periodické kontroly [Ano/Ne], pokud Ano – cena kontroly [Kč], perioda kontroly [počet měsíců]

Dodavatelé mohou být vyzváni k předvedení přístroje, který je předmětem nabídky.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů nebo poptávkové řízení zrušit!

Nabídka bude obsahovat:
• Identifikační údaje o firmě (IČO, sídlo firmy, jména osob jednajících za dodavatele)
• Nabídka včetně prospektů a fotografií
• Nabídkovou cenu bez DPH/ks, DPH/ks, Cena s DPH / ks
• Reference vztahující se k předmětu VZ
• Podepsaný návrh kupní smlouvy (případný návrh servisní smlouvy, zápůjční smlouva atd.)
• Uchazeč bude akceptovat - splatnost FA 60 dní
• Doba dodání ve dnech

Nabídky zasílejte do 13.05. 2014 do 12,00 hod. pouze v listinné podobě na adresu:
Ústřední vojenská nemocnice Praha
Obchodní oddělení – Ing. Jan Lanči
U Vojenské nemocnice 1200
Praha 6, 169 02
Dodatečné informace: Ing. Jan Lanči, Email: jan.lanci@uvn.cz, Telefon: 973 203 099.


Obálku označte názvem: „Dodávka nemocniční elektrická lůžka a matrace“
N e o t v í r a t

K podání nabídky je možné využít podatelnu ÚVN Praha – úřední hodiny
PO – ČT: 8,00 – 13,30 od 14,00 – 15,00,
PA: 8,00 – 13,30.
Přílohy:
Identifikace:
Množství: 1,00
Měrná jednotka: celkem
Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 1 400 000,00 bez DPH
Předpokládaná hodnota na položku: 1 400 000,00 bez DPH

Předpokládaná hodnota průzkumu trhu

Předpokládaná hodnota: 1 400 000,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť: Ne
Měna: koruna česká
Nezveřejňovat předpokladanú hodnotu: Ne

metodická nápověda

Kontextová navigace