Domů  /  Zadávací řízení  /  Průzkum trhu na vyvolávací…

Výpis systémových zpráv

Průzkum trhu na vyvolávací systém pro oddělení centrální odběry ÚCL

Systémové číslo: T002/14/V00011515
Zadavatel: ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Kadlec - elektronika, s.r.o. 25518402 Ne 69 651,00 84 277,71 05.05.2014 09:53:42
ARTiiS GROUP, a.s. 29191131 Ne 69 305,80 83 860,02 05.05.2014 11:46:21
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ARTiiS GROUP, a.s. 29191131
Datum uzavření smlouvy 04.06.2014
Celková smluvní cena bez DPH 69 305,80
Celková smluvní cena s DPH 83 860,02
Sazba DPH v % 21,00
DPH 14 554,22
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Ústřední vojenská nemocnice - vojenská fakultní nemocnice Praha provádí cenový průzkum trhu na vyvolávací zařízení pro oddělení centrální odběry ÚCL
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny
předložené nabídky bez udání důvodů.

Hodnocení bude dle nejnižší nabídkové ceny za sestavu celkem.

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště celková cena včetně dopravy, instalace atd.
Hodnocení bude za celkovou nejnižší nabídkovou cenu.

Splatnost faktur je 60 dní

Záruční doba minimálně 24 měsíců a cenu nabídnout
včetně dopravy, instalačního servisu, validace a potřebných školení pro obsluhu atd.

Garance pozáručního servisu včetně dopravy náhradních dílů do sídla zadavatele.

Technická specifikace v příloze!

Dodatečné informace: Ing. Jan Lanči, jan.lanci@uvn.cz, 973 203 099

Doba dodání: max. 5 týdnů od objednání. Do nabídky prosíme uvést termín dodání.

Výrobky musí pocházet z oficiálního distribučního kanálu v ČR


Položky předmětu:
- Název: Vyvolávací zařízení
- Kód z číselníku NIPEZ: Software a informační systémy
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Balíky programů a informační systémy
- Popis: a) Obecné požadavky na modernizace původního vyvolávacího systému:
• Modernizovaný VS by měl mezi svými periferiemi a serverovou částí systému komunikovat po LAN síti uživatele.
• Obsluha pacientů bude probíhat ze 3 pracovišť pomocí 3ks ovládacích klávesnic za jedněmi dveřmi.
• Hlavní změna: kromě pořadového čísla klienta se po vyvolání na displeji zobrazí i název zvolené činnosti.
• Předpokládá se využití původních využitelných komponentů.
b) Minimální obsah dodávky:
• 1 licenci SW řídící aplikace s možností rozšiřování počtu přepážek, činností, tiskáren a halových displejů
• 1 licence samostatného manažerského nástroje pro správu, statistiky a monitoring systému
• 1 ks tiskárny pořadových lístků s minimálně 4tlačítky pro výběr činnosti
• 1 ks hlavní halový textový displej dvouřádkový
• 1 ks externí gong + reproduktor
• 3 ks ovládací klávesnice s grafickým displejem (grafický displej musí podporovat: zobrazení čísla volaného pacienta, celkové fronty a prioritní fronty k dané přepážce, zobrazení názvu činnosti pro kterou je pacient volán, grafický výběr činnosti při přeposílání pacienta.)
c) Požadované technické parametry na funkčnost systému:
• 1 licence SW řídící aplikace (PC musí mít minimálně takovou konfiguraci HV prostředků, která vyhovuje bezproblémovému chodu v OS Windows 2008 R2) a lze ji nastavit do bezobslužného režimu typu „služba“
• 1 licence SW aplikace pro konfiguraci VS (PC Windows XP nebo vyšší) musí zabezpečit uživateli monitorování provozu VS, provádět a zasahovat do konfigurace systému, sledovat a pracovat se statistikami a událostmi, zaznamenanými ve VS
• 1 tiskárna lístků s pořadovými čísly, obslužný panel je tvořen minimálně 4 mechanickými tlačítky
• 1 hlavní halový textový displej dvouřádkový, musí zobrazit minimálně 3 znaky pořadového čísla a současně vedle něho minimálně 9 znaků názvu činnosti, pro kterou je vyvolán. Textový panel musí mít výšku jednoho řádku z minimálně o deseti bodech zaručující plnou českou diakritiku všech písmen české abecedy bez deformace písmen. Výška řádku textu bude minimálně 60mm. Zobrazení bude pomocí technologie SMD LED
• 1 externí gong sloužící pro signalizaci volaných klientů. Hlasitost a tón gongu musí být nastavitelný. Po změně vyvolávaného čísla, na displeji musí zaznít melodický gong.
• 3 přepážkové klávesnice musí umožnit zadávání požadavků obsluhy a monitorovat jejich základní stavy systému. Musí být opatřena signalizací (LED dioda) nenulového stavu normální a prioritní fronty včetně aktivace akustického signálu při změně z nulové fronty

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: kompletní dodávky
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 90000.00000000


Místo plnění veřejné zakázky U Vojenské nemocnice 1200, Praha 6
Ulice: U Vojenské nemocnice 1200
Obec: 16902 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění dle objednávky
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace