Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářský nábytek - stoly,…

Výpis systémových zpráv

Kancelářský nábytek - stoly, kontejner, skříně

Systémové číslo: T002/14/V00011336
Zadavatel: Česká republika - Úřad...

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)

Předmět zakázky

Stručný popis Doplnění stávajícího kancelářského nábytku, dříve vedeného pod názvem Wels.

Doprava na místo plnění včetně vykládky musí být zahrnuta v ceně zboží.

Vykládka zboží bude provedena v místě plnění, a to do vnitřních prostor určených zadavatelem.

Splatnost faktury minimálně 21 dní.

Uchazeč/dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Uchazeč/dodavatel za tímto účelem poskytne zadavateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 2 roky.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.

Uchazeč přiloží k nabídce produktový list nabízeného zboží aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů (ne URL odkaz).

Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku bez udání důvodu zrušit (před podpisem smlouvy nebo vystavením objednávky).
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam
Dělení na části Ne

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 38 100,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ano
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace