Domů  /  Zadávací řízení  /  Podpora pro Kernun Clear Web

Výpis systémových zpráv

Podpora pro Kernun Clear Web

Systémové číslo: T002/14/V00010598
Zadavatel: MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALMDATA s.r.o. 29074509 Ne 288 000,00 348 480,00 23.03.2014 09:06:23
Auriga Systems s.r.o. 28871235 Ne 274 800,00 332 508,00 20.03.2014 16:38:22
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Auriga Systems s.r.o. 28871235
Datum uzavření smlouvy 25.03.2014
Celková smluvní cena bez DPH 274 800,00
Celková smluvní cena s DPH 332 508,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 57 708,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodávka prodloužení podpory řešení pro filtraci webu Kernun Clear Web


Položky předmětu:
- Název: Podpora pro Kernun Clear Web
- Kód z číselníku NIPEZ: Technická výpočetní podpora
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Technická výpočetní podpora
- Popis: Součástí dodávky podpory je:

1. Subscription Kernun Clear Web - model HW appliance 750
- Přechod a implementace na nejnovější verzi produktu
- Podpora migrace pravidel a nastavení z verze 3.x na verzi 4.x
- Dodávka veškerých upgradů SW a updatů databáze řešení

2. Prodloužení HW podpory řešení "Care Pack" v režimu Next Bussines Day On-Site pro model KCW appliance 750

3. Technická podpora řešení v rozsahu:
- Support v režimu 8x5 (8:00 - 16:30)
- Svěřená správa s podporou vzdáleného přístupu
- Garance vyřešení problému do 24 h od jeho nahlášení
- Změny nastavení konfigurace dle zadání zadavatele do 240 minut od nahlášení
- Možnost zadávání požadavků prostřednictvím help desku a to telefonicky, e-mailem, www rozhraním
- Instalace nových verzí SW
- Telefonická a e-mailová konzultace
- Vedení elektronického provozního deníku se záznamem všech provedených změn včetně jejich autorizace a času jejich provedení
- Řešení závad a zasílání informací o nesprávném chování produktu

4. Administrátorské školení v místě v rozsahu 2x4h pro nové grafické rozhraní produktu a to v českém jazyce.

Podpora pro celé řešení (HW i SW) tj. pro řešení jako celek na období 1 roku od 1. 4. 2014.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: rok
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 300000.00000000


Místo plnění veřejné zakázky Staroměstské nám. 6, Praha 1
Ulice: Staroměstské nám. 6
Obec: 110 15 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.04.2014
Předpokládaná doba plnění do 31.03.2015
Smlouva objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace