Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby - pro KoP…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby - pro KoP Most, Litvínov, Teplice, Chomutov, Jirkov, Kadaň, kLášterec nad Ohří, Louny, Podbořany a Žatec

Systémové číslo: T002/14/V00010505
Zadavatel: Úřad práce ČR
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Plnění smlouvy

Datum změny smlouvy: 14.04.2014
Změněné údaje ve smlouvě (popis): Na kontaktním pracovišti v Mostě se při kontrole dodávky zboží zjistilo, že některé zboží chybí. V Mostě zboží dodat nepožadovali, z tohoto důvodu se snížila cena z celkové ceny zboží o 2 716, 46 Kč. Původní vysoutěžená cena byla 228 321, 46 Kč, nová celková cena, která je na faktuře je 225 605,- Kč.
Skutečně uhrazená cena:
Rok plnění smlouvy bez DPH s DPH Výše DPH Měna
2014 186 450,41 225 605,00 39 154,59 koruna česká
Celkem za rok 2014 186 450,41 225 605,00 39 154,59 koruna česká

metodická nápověda

Kontextová navigace