Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání mobilního nahrávacího…

Výpis systémových zpráv

Dodání mobilního nahrávacího zařízení videa pro KŘP hl. m. Prahy (KRPA-476571/V)

Systémové číslo: T002/13/V00009601
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 27 610,00 33 408,10 09.12.2013 20:32:38
RUGIT s.r.o. 27407527 Ne 22 842,00 27 638,82 09.12.2013 20:08:10
HDS - systems, s.r.o. 47124792 Ne 31 065,00 37 588,65 09.12.2013 17:55:05
AKERMANN ELECTRONIC PRAHA,... 41690079 Ne 23 287,00 28 177,27 10.12.2013 08:18:48
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva RUGIT s.r.o. 27407527
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vybraný dodavatel podal nabídku s nejnižší nabídkovou cenou při splnění zákonných požadavků a požadavků zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 16.12.2013
Celková smluvní cena bez DPH 22 841,74
Celková smluvní cena s DPH 27 638,50
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 796,76
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání mobilního nahrávacího zařízení videa pro KŘP hl. m. Prahy


Položky předmětu:
- Název: mobilní nahrávací zařízení videa
- Kód z číselníku NIPEZ: Televizní a audiovizuální přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Televizní a audiovizuální přístroje
- Popis: 1 kus Videorekordér MDVR-X11-4CH
• Mobilní zařízení pro nahrávání videa
• Vstup až pro 4 kamery
• Ukládání na HDD SATA
• Operační systém Linux 2.6
dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně
- dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2013
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky

a)Zpracování nabídkové ceny
1.Nabídková cena bude zpracována v Kč bez DPH a včetně DPH. Dále bude uvedena výše DPH v Kč a v procentním vyjádření.
2.Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu tak, že tato bude zahrnovat veškeré náklady spojené s jejím plněním, např. do celkové ceny bude zahrnuta i doprava do místa plnění.

b)Platební podmínky
1.Platba bude prováděna na základě dodané faktury (bankovním převodem)
2.Doba splatnosti faktury se stanovuje na 21 kalendářních dní od jejího doručení zadavateli.
3.Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 13a obchodního zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
4.Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: kus


Místo plnění veřejné zakázky Bartolomějská (pracoviště OMTZ OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Černota–731553419;p. Renčín–731195465) 306/7, Praha
Ulice: Bartolomějská (pracoviště OMTZ OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Černota–731553419;p. Renčín–731195465) 306/7
Obec: 110 01 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 16.12.2013
Předpokládaná doba plnění do 19.12.2013
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace