Domů  /  Zadávací řízení  /  Rozšíření technické podpory…

Výpis systémových zpráv

Rozšíření technické podpory kamerového systému

Systémové číslo: T002/13/V00009236
Zadavatel: Česká republika - Úřad pro...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Simac Technik ČR, a.s. 63079496 Ano 488 000,00 590 480,00 27.11.2013 12:52:29
ALEF NULA,a.s. 61858579 Ano 475 000,00 574 750,00 27.11.2013 17:07:49
Clarystone s.r.o. 27745422 Ano 456 255,00 552 068,55 27.11.2013 16:39:05
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Clarystone s.r.o. 27745422
Datum uzavření smlouvy 29.11.2013
Celková smluvní cena bez DPH 456 255,00
Celková smluvní cena s DPH 552 068,55
Sazba DPH v % 21,00
DPH 95 813,55
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Rozšíření stávající Cisco podpory pro stávající centrální software kamerového systému a stávající IP kamery a zajištění servisní podpory nad rámec Cisco podpory.


Položky předmětu:
- Název: Rozšíření stávající podpory kamerového systému
- Kód z číselníku NIPEZ: Help desk
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Help desk
- Popis: Rozšíření stávající Cisco podpory pro stávající centrální software kamerového systému a stávající IP kamery splňující tyto požadavky:
• zůstane zachována možnost dostávat rozšířenou servisní podporu na celé řešení jako celek,
• podpora pokryje případné řešení problémů v tomto heterogenním prostředí a eventuální doplnění potřebných SW částí (ovladače, firmwaru zařízení, atp.),
• 365 dnů v roce a 24 hodin denně přístup na hotline a do technického asistenčního centra výrobce,
• možnost řešení technického problému bez nutnosti otevření servisního požadavku na webu výrobce,
• možnost řešení technického požadavku přímo na webu výrobce zařízení a on-line sledování jeho řešení včetně historie,
• možnost využití automatického proaktivního diagnostického nástroje k identifikaci chyb a provozních problémů přímo na webu výrobce,
• přístupné poslední SW bezpečnostní updaty, patche (SW záplaty) a fixy na webu výrobce,
• možnost využití servisního certifikovaného inženýra v místě instalace k servisnímu zásahu.

Dotčené komponenty:
• 1x CIVS-MS-SW6.3
• 1x CIVS-VM-SW6.3
• 3x CIVS-VM-1DFL
• 2x CIVS-MS-10SCFL
• 1x CIVS-OM-SW6.3
• 9x CIVS-IPC-2500
• 3x CIVS-IPC-4300
• 1x CIVS-IPC-2520V
Všechny ostatní stávající komponenty kamerového systému zůstávají pokryty současně platnou podporou.


SLA dodavatele – zajištění servisní podpory nad rámec Cisco supportu splňující tyto požadavky:
• provoz hotline a systému pro hlášení poruch v českém jazyce, v pracovní dny v režimu 9x5 (možnost hlášení poruch na telefonní hotline, emailem, či prostřednictvím webového rozhraní), a to v době od 8.00 do 17.00 hodin,
• garance odstranění kritické chyby znemožňující provoz nejpozději do konce dalšího pracovního dne ode dne potvrzení přijetí požadavku,
• garance dostupnosti náhradních dílů v časech SLA,
• poskytování běžných konzultací v rámci servisní podpory zdarma,
• profylaktické prohlídky 2x ročně, na vyžádání, v rozsahu 8 hodin – do profylaktické prohlídky patří hodnocení provozu, kontroly logů, provedení aktualizace firmwarů a nahrání patchů, poučení obsluhy a správců, případně modifikace uživatelských nastavení a poskytnutí doporučení a reportu o průběhu prohlídky,
• možnost vyžádání placeného servisního zásahu mimo pracovní dobu.

Dotčené komponenty:
• 1x CIVS-MS-SW6.3
• 1x CIVS-VM-SW6.3
• 3x CIVS-VM-1DFL
• 2x CIVS-MS-10SCFL
• 1x CIVS-OM-SW6.3
• 9x CIVS-IPC-2500
• 3x CIVS-IPC-4300
• 1x CIVS-IPC-2520V
• 24x CIVS-IPC-6020
• 3x CIVS-IPC-2621V
• 9x CIVS-IPC-6000P
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky tř. Kpt. Jaroše 1926/7, Brno
Ulice: tř. Kpt. Jaroše 1926/7
Obec: 60455 Brno
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Popis doby plnění 2013-2014
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace