Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb

Systémové číslo: T002/13/V00009127
Zadavatel: Česká centra
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
TYLA CZ s.r.o. 29018595 Ano 16 349,42 19 782,80 25.11.2013 14:58:18
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva TYLA CZ s.r.o. 29018595
Datum uzavření smlouvy 27.11.2013
Celková smluvní cena bez DPH 16 349,42
Celková smluvní cena s DPH 19 782,80
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 433,38
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských potřeb dle produktového listu zadavatele. Doprava na uvedenou adresu v ceně. Termín dodání do 13.12.2013


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby a různý papírový materiál
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Nákup kancelářských potřeb dle produktového listu zadavatele. Vyplněný produktový list bude součástí cenové nabídky dodavatele.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Václavské náměstí 816/49, Praha 1
Ulice: Václavské náměstí 816/49
Obec: 11000 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění 24 měsíců
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace