Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup papíru a kancelářských…

Výpis systémových zpráv

Nákup papíru a kancelářských potřeb

Systémové číslo: T002/13/V00008279
Zadavatel: Vězeňská služba České...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
KODEX, a.s. 25634381 Ano 68 382,04 82 742,27 04.11.2013 14:19:02
STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677 Ano 68 212,80 82 537,49 04.11.2013 14:10:24
K.L.C., s.r.o. 25854585 Ne 112 626,00 136 277,46 29.10.2013 10:49:24
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena při dodržení zadání VZ.
Datum uzavření smlouvy 05.11.2013
Celková smluvní cena bez DPH 68 212,80
Celková smluvní cena s DPH 82 537,49
Sazba DPH v % 21,00
DPH 14 324,69
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup papíru a kancelářských potřeb


Položky předmětu:
- Název: Nákup papíru a kancelářských potřeb
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby a různý papírový materiál
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Specifikace a množství poptávaného zboží je obsahem poptávkového listu který je přílohou této VZ.
Tabulku poptávkového listu je nutné vyplnit včetně obchodních názvů zboží a údajů o uchazeči.
V případě nejasností o druzích a množství zboží použijte ke komunikaci nástrojů el. tržiště.
Vše rádi případně upřesníme a vyjasníme.
Obchodní podmínky: platba fakturou převodem se splatností 14 dnů po dodání zboží.
Dodání zboží na místo plnění do 5ti pracovních dnů po obdržení objednávky od zadavatele VZ!
Nesplnění termínu dodání zboží ve stanoveném termínu pro dodání je důvodem k vypovězení objednávky a oslovení dodavatele který skončil na následující pozici!


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Staré náměstí 3/12, Praha 6
Ulice: Staré náměstí 3/12
Obec: 16102 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Do pěti pracovních dní od obdržení objednávky mailem a doručení oznámení prostřednictvím el. tržiště Gemin. Tedy do 12.11.2013 včetně.
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace