Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb -…

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb - papírové ručníky ZZ pro ÚP ČR - KrP Zlín

Systémové číslo: T002/17/V00051413
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Datok, s.r.o. 25561073 Ne 14 124,00 17 090,04 11.04.2017 18:43:13
JULA CZ, s.r.o. 26843056 Ano 9 948,00 12 038,00 11.04.2017 13:03:50
Vladimír Konrád 47592826 Ne 13 960,00 16 891,60 07.04.2017 07:57:53
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva JULA CZ, s.r.o. 26843056
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e vítězem je nejnižší cenová nabídka při splnění požadavků zadavatele
Datum uzavření smlouvy 12.04.2017
Celková smluvní cena bez DPH 9 948,00
Celková smluvní cena s DPH 12 038,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 090,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Papírové ručníky skládané ZZ, bílé, 2-vrstvé, 25x23 cm, 100% celulóza, NE recyklo. papír, bez zápachu při kontaktu s vodou, 40 krabic (krabice=20bal po 150 lisech). Uveďte přesný popis vámi nabízeného zboží !!!! Cena včetně DPH a dopravy.
Místo plnění veřejné zakázky Čiperova 5182, Zlín
Ulice: Čiperova 5182
Obec: 760 42 Zlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Popis doby plnění dodání zboží do 7 kalendářních dnů od data obdržení objednávky emailem
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace