Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání hygienických potřeb…

Výpis systémových zpráv

Dodání hygienických potřeb pro Ekonomický odbor Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy (KRPA-478434/V)

Systémové číslo: T002/16/V00047808
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
IF FACILITY a.s. 27720152 Ne 99 988,25 120 985,78 09.12.2016 13:38:33
Velkoobchod Vítovec s.r.o. 04311531 Ne 89 550,00 108 355,50 09.12.2016 11:18:39
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Janeček a Lebeda, s.r.o. 25108913
Datum uzavření smlouvy 16.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 82 450,00
Celková smluvní cena s DPH 99 764,50
Sazba DPH v % 21,00
DPH 17 314,50
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání hygienický potřeb


Položky předmětu:
- Název: hygienické potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 39830000-9 - Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39830000-9 - Čistící prostředky
- Popis: Dodání hygienických potřeb
(popis materiálu- viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 28. 12. 2016
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 11
- Měrná jednotka: položka


Místo plnění veřejné zakázky Kongresová (pracoviště EO; pí. Slavíková; tel.: 731 553 005 1666/2, Praha 4 Nusle
Ulice: Kongresová (pracoviště EO; pí. Slavíková; tel.: 731 553 005 1666/2
Obec: 140 21 Praha 4 Nusle
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 16.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 21.12.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace