Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup a dodání kancelářských…

Výpis systémových zpráv

Nákup a dodání kancelářských a hygienických potřeb

Systémové číslo: T002/12/V00002470
Zadavatel: Úřad práce ČR
VZ: Uzamčena

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
REALEX International, spol.... 45271631 Ne 832 570,96 1 007 410,86 15.11.2012 01:33:03
Bc. Jiří Boček 66177481 Ne 803 983,20 972 819,67 16.11.2012 09:22:34
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ACTIVA spol. s r.o. 48111198
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší cenová nabídka
Datum uzavření smlouvy 21.11.2012
Celková smluvní cena bez DPH 609 790,19
Celková smluvní cena s DPH 731 748,23
Sazba DPH v % 20,00
DPH 121 958,04
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Nákup a dodání kancelářských a hygienických potřeb včetně rozvozu na pobočky Olomouc,Přerov,Hranice,Prostějov,Uničov,Litovel,Šternberk,Šumperk,Zábřeh,Jeseník,Zlaté Hory,Javorník


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Nákup a dodání kancelářských a hygienických potřeb včetně rozvozu na pobočky Olomouc,Přerov,Hranice,Prostějov,Uničov,Litovel,Šternberk,Šumperk,Zábřeh,Jeseník,Zlaté Hory,Javorník
Minimální splatnost faktur 21 dní.
Dodání zboží do 5-ti pracovních dnů od data vystavení a zaslání objednávky.
- Parametry: Jako přílohu nabídky požadujeme nacenění jednotlivých položek.
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Vejdovského 988/4, Olomouc
Ulice: Vejdovského 988/4
Obec: 779 00 Olomouc
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva Kupní smlouva ACTIVA

metodická nápověda

Kontextová navigace