Domů  /  Zadávací řízení  /  Videokamery vč. příslušenství  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Krajské ředitelství policie Středočeského kraje
IČO: 75151481

Sídlo/místo podnikání:
Na Baních 1535
156 00  Praha 5 -Zbraslav

Kontaktní osoba:
: Bc. Andrea Marková
: andrea.markova@pcr.cz
: +420974861712
: +420727843999
: referent

Specifikace VZ

Název VZ: Videokamery vč. příslušenství
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00051185
Evidenční číslo: KRPS-43299/ČJ-2017-0100IT-VZ

28.03.2017 10:01:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Andrea Marková
andrea.markova@pcr.cz
+420974861712
+420727843999
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Videokamery vč. příslušenství
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Andrea Marková
andrea.markova@pcr.cz
+420974861712
+420727843999
referent
Evidenční číslo zadavatele
KRPS-43299/ČJ-2017-0100IT-VZ
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup 32 videokamer a 16 ks brašen k videokamerám
Položky předmětu VZ
Videokamera se záznamem včetně náhradní baterie
32333200-8 - Videokamery se záznamem
32333200-8 - Videokamery
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
32,00
Kus
9 684,33
309 898,56
Brašna k videokameře
32351000-8 - Příslušenství pro zvuková a video zařízení
32351000-8 - Příslušenství pro zvuková a video zařízení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
16,00
Kus
436,00
6 976,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
316 875,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Prodávající je povinen dodat smluvené zboží na své náklady do 10 dnů od oboustranného podpisu smlouvy.

Doba a místo plnění

Praha
Na Baních
1535
15600
Česká republika
Krajské ředitelství policie Středočeského kraje

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením - možnost využít Přílohy č. 2 – Čestné prohlášení - Základní a profesní způsobilost
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.
čestným prohlášením - možnost využít Přílohy č. 2 – Čestné prohlášení - Základní a profesní způsobilost
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Návrh kupní smlouvy. Kupní smlouva uzavřená v souladu § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. Doplňující informace ke kupní smlouvě a k zadávacím podmínkám: Návrh kupní smlouvy bude doplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele. Návrh kupní smlouvy musí být ze strany dodavatele podepsán statutárním orgánem dodavatele nebo jinou osobou k tomu oprávněnou. Dodavatel není v rámci návrhu kupní smlouvy oprávněn provádět žádné úpravy ani změny textu oproti návrhu kupní smlouvy s výjimkou doplnění identifikačních údajů dodavatele, kontaktní osoby a nabídkové ceny. Doplněný a podepsaný návrh kupní smlouvy ze strany dodavatele bude součástí nabídky. Součástí nabídky budou písemnosti uvedené ve výzvě požadované zadavatelem. Podepsáním návrhu kupní smlouvy se dodavatel zavazuje dodat požadovaný předmět veřejné zakázky v dané kvalitě a kvantitě tak, jak je uvedeno ve specifikaci – příloha č. 1 ke smlouvě – Verifikační tabulka videokamery a příloha č. 2 ke smlouvě – Specifikace brašny, které budou nedílnou součástí smlouvy. Zadavatel požaduje v příloze č. 1 ke smlouvě vyplnění verifikační tabulky a její podepsání jednatelem společnosti. Zároveň zadavatel požaduje přiložení produktového listu v českém jazyce k videokamerám, který bude obsahovat technické informace nabízeného zboží. Nabídka bude dále obsahovat doklady, kterými dodavatel prokazuje splnění základní a profesní způsobilosti. K prokázání základní a profesní způsobilosti lze využít formulář - Čestné prohlášení - příloha č. 2, který je přiložen. Doklady, kterými uchazeč prokazuje splnění kvalifikace, musí být součástí nabídky.

Způsob a doba podání nabídky

11.04.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při cenové shodnosti nabídek bude výsledné pořadí určeno losem. Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6 ZZVZ. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Zároveň zadavatel požaduje přiložení produktového listu v českém jazyce k videokamerám, který bude obsahovat technické informace nabízeného zboží

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
11.04.2017 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Andrea Marková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Krajské...
Doručeno: 28.03.2017 10:18:17

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.03.2017 10:01 Andrea Marková 28.03.2017 10:01 Andrea Marková právě zobrazena

Kontextová navigace