Předmětem veřejné zakázky je nákup/dodávka 3 ks automatických kávovarů na přípravu espressa a cappuccina.
Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.
Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.
Termín plnění je 14 dnů od doručení objednávky dodavateli.
Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.
Smlouva s vybraným dodavatelem bude uzavřena formou oboustranně podepsané objednávky vystavené zadavatelem.
V případě, že dodavatel nedoručí zadavateli podepsanou objednávku zpět do 5 dnů od jejího doručení, je zadavatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.
Splatnost faktury minimálně 21 dní.
Zadavatel je oprávněn objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem zveřejnit.
Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) v souladu s ustanovením § 31 zákona podle zásad § 6 zákona. Výběrové řízení (dále též „zadávací řízení“) je realizováno přiměřeně k pojmům a principům použitým v zákoně. Pokud výzva v jednotlivých ustanoveních odkazuje na text zákona, nejedná se o postup v některém zadávacím řízení dle zákona. Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona