Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kancelářského nábytku…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
IČO: 00020338

Sídlo/místo podnikání:
Hroznová 63/2
656 06  Brno

Kontaktní osoba:
: Mgr. Krzysztof Czerný
: krzysztof.czerny@ukzuz.cz
: 543548267
: 737267618
: ředitel Odboru majetkové správy

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka kancelářského nábytku 2017
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00050569

13.03.2017 17:11:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Krzysztof Czerný
krzysztof.czerny@ukzuz.cz
543548267
737267618
ředitel Odboru majetkové správy

Petra Nováková
petra.novakova@ukzuz.cz
543 548 231
737 267 534
referent majetkové zprávy
Hroznová 63/2, Brno - Pisárky, PSČ 656 06

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka kancelářského nábytku 2017
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Krzysztof Czerný
krzysztof.czerny@ukzuz.cz
543548267
737267618
ředitel Odboru majetkové správy

Petra Nováková
petra.novakova@ukzuz.cz
543 548 231
737 267 534
referent majetkové zprávy
Hroznová 63/2, Brno - Pisárky, PSČ 656 06
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



8
Předmět VZ
Předmětem zakázky je dodávka neurčeného počtu kancelářského nábytku pro pracoviště ÚKZÚZ v rámci celé ČR, a to až do výše finančního limitu 1.800.000,- Kč bez DPH. Předpokládaný finanční limit není závazný.
PŘESNÁ SPECIFIKACE JE V PŘILOŽENÉ, PODEPSANÉ VÝZVĚ!!!
Položky předmětu VZ
Kancelářský nábytek
15 - Nábytek
39100000-3 - Nábytek
Zadavatel požaduje dodání neurčeného počtu různého druhu kancelářského nábytku dle specifikace uvedené v Příloze č. 1 této zadávací dokumentace. Mimo druhy kancelářského nábytku vymezené v příloze č. 1, bude zadavatel od vybraného účastníka odebírat i další druhy nábytku, které bude mít účastník v oficiálním katalogu a na které mu účastník poskytne stálou slevu z aktuálně platných katalogových cen, a který bude součástí nabídky.
Rozměry nábytku uvedené v příloze č. 1 jsou orientační, avšak mohou se lišit nejvýše o 5%.
Požadované technické parametry veškerého požadovaného nábytku jsou popsány v příloze č. 2 této zadávací dokumentace.
Zadavatel požaduje výběr nejméně z 6 barevných provedení nábytku, přičemž nejméně 5 provedení musí být v imitaci dřeva. Vzorník barevných provedení bude součástí nabídky účastníků.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 800 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba plnění: Dodavatel bude povinen dodávat zboží v průběhu roku 2017, přičemž poslední dodávka včetně fakturace dodaného zboží se uskuteční nejpozději do 14. 12. 2017. Místem plnění jsou pracoviště zadavatele v rámci celé ČR dle Přílohy č. 5.

Doba a místo plnění

Brno
Hroznová
63
2
65606
Česká republika
Jedná se o adresu sídla organizace. Dodávky budou realizovány do všech pracovišť ÚKZÚZ v rámci celé ČR!

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
prostá kopie
Výpisem z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence
Prostá kopie
Výpisem z živnostenského rejstříků či jiné obdobné evidence.
prostá kopie
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Certifikáty prokazujících splnění právních předpisů a norem uvedených v čl. III výzvy či v příloze č. 2.
Pro všechny poptávané druhy nábytku
čestné prohlášení
prostá kopie
vzorky těch druhů nábytku, které jsou v příloze č. 1 označeny slovy jako „VZOREK“.
Označené druhy nábytku jako "VZOREK" v příloze č. 1
Účastník je povinen bezplatně výpůjčit tyto vzorky na adresu sídla zadavatele: Hroznová 63/2, 656 06 Brno nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek. Vzorky budou dodány v dekoru buk, dub nebo olše ve standardní kvalitě a smontované, tj. tak, jak budou dodávány po celou dobu trvání smlouvy. Dodaný dekor musí být součástí nabídky 6 bezpříplatkových barevných provedení v dodaném vzorníku. Nevybraní uchazeči jsou povinni převzít zpět jimi dodané vzorky do 10 dnů od doručení sdělení zadavatele, že uzavřel smlouvu s vítězným dodavatelem. Vzorky vybraného účastníka budou po dobu trvání smlouvy uloženy u zadavatele jako tzv. „referenční vzorky“. Vybraný účastník se smluvně zaváže, že bude po celou dobu trvání smlouvy dodávat zboží ve stejné kvalitě a provedení, které bude odpovídat těmto referenčním vzorkům. Nejpozději 10 dnů před ukončením smlouvy se vybraný účastník jako prodávající a zadavatel jako kupující dohodnout na odkupu referenčních vzorků nebo jejich vrácení.
Dodání smontovaných vzorků.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
15.05.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
§ 1746 odst. 2 občanského zákoníku

Způsob a doba podání nabídky

05.04.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Bude hodnocena kvalita předložených vzorků, což vylučuje automatické hodnocení.
Zadavatel požaduje, aby nabídková cena byla zpracována uchazeči takto:
1. Cena za spotřební koš:
• cena za jednotku zboží uvedeného v příloze č. 1 smlouvy, a to v Kč bez DPH a s DPH, včetně všech vynaložených nákladů souvisejících s plněním veřejné zakázky, tj. zejména nákladů na montáž a dopravu do jednotlivých míst plnění v rámci ČR,
• a celková hodnota, která vznikne součtem nabídkových cen za jednotlivé položky uvedené v Příloze č. 1, v Kč bez DPH a s DPH.

Pro vyplnění nabídkové ceny uchazeč použije přílohu č. 1. Této výzvy – Specifikaci vybraných položek.
2. Dále uchazeč uvede výši poskytnuté slevy z ceny zboží neuvedeného v příloze č. 1. Sleva bude poskytnuta z aktuálně platných katalogových cen a bude vyjádřena v %. Hodnocena však bude sleva nejvýše 20%. V rámci poskytnuté slevy bude zahrnuta i doprava a montáž na místa plnění v rámci celé ČR.
Vyhovující nabídky budou hodnoceny dle kritéria ekonomické výhodnosti.
3. Dalším hodnotícím kritériem bude kvalita dodaných vzorků. Uchazeč je povinen dodat vzorky vybraných druhů nábytku, jež jsou označeny v příloze č. 1 jako „VZOREK“ v dekoru buk, dub nebo olše (blíže viz čl. VII. odst. 2 výzvy).
Jednotlivé druhy nábytku budou komisí bodově hodnoceny od 1 do 10, přičemž 10 bodů znamená nejvyšší možnou kvalitu. V rámci hodnocení kvality budou hodnoceny zejména tyto kritéria:
a. technická úroveň (použité materiály a kování, slícování jednotlivých dílců),
b. estetické vlastnosti (celkový vzhled, povrchová úprava jednotlivých dílců nábytku),
c. funkční vlastnosti (chod všech mechanismů, praktičnost).
Součet bodů za jednotlivé druhy nábytku bude celkovou hodnotou, která bude dále hodnocena.

Výčet všech hodnotících kritérií včetně příslušných vah:

1. Parametr: Celková hodnota, která vznikne součtem nabídkových cen za jednotlivé položky uvedené v Příloze č. 1. Váha 75% Způsob hodnocení dle vzorce
2. Parametr: Výše poskytnuté slevy z ceny zboží neuvedeného v Příloze č. 1. Váha: 10% Způsob hodnocení: dle vzorce
3. Parametr: Celkový součet bodů za všechny druhy dodaných vzorků. Váha: 15% Způsob hodnocení: dle vzorce
Veškeré hodnocené ceny jsou včetně DPH

a) obecný vzorec pro výpočet bodových hodnot
Počet bodů kritéria (nejvhodnější nabídka je max. hodnota) = 100 * hodnota nabídky/nejvhodnější nabídka.
Počet bodů kritéria (nejvhodnější nabídka je min. hodnota) = 100 * nejvhodnější nabídka/hodnota nabídky.
Skutečná výše bodů = počet bodů kritéria * váha kritéria.

b) celkové hodnocení
Výsledné hodnocení je dáno součtem bodů získaných v rámci jednotlivých kritérií.
V případě, že takto vybraný dodavatel odmítne se zadavatelem uzavřít smlouvu (nebo smlouvy), vyzve zadavatel k uzavření této smlouvy dodavatele, který se umístil svou cenovou nabídkou za dodavatelem, který podal nejvhodnější nabídku.


Pro případ, že nabídky dvou či více uchazečů získají stejné výsledné hodnocení, je rozhodující počet bodů získaných v rámci kritéria kvalita. Při hodnocení se stanoví pořadí hodnocených nabídek.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Celková cena
Celková cena






75,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Sleva
Sleva


%




10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení

20,00


Dále uchazeč uvede výši poskytnuté slevy z ceny zboží neuvedeného v příloze č. 1. Sleva bude poskytnuta z aktuálně platných katalogových cen a bude vyjádřena v %. Hodnocena však bude sleva nejvýše 20%. V rámci poskytnuté slevy bude zahrnuta i doprava a montáž na místa plnění v rámci celé ČR.


Kriterium Kvalita
Kvalita


hodnocení zadavatele




15,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Dalším hodnotícím kritériem bude kvalita dodaných vzorků. Uchazeč je povinen dodat vzorky vybraných druhů nábytku, jež jsou označeny v příloze č. 1 jako „VZOREK“ v dekoru buk, dub nebo olše (blíže viz čl. VII. odst. 2 výzvy). Jednotlivé druhy nábytku budou komisí bodově hodnoceny od 1 do 10, přičemž 10 bodů znamená nejvyšší možnou kvalitu. V rámci hodnocení kvality budou hodnoceny zejména tyto kritéria: a. technická úroveň (použité materiály a kování, slícování jednotlivých dílců), b. estetické vlastnosti (celkový vzhled, povrchová úprava jednotlivých dílců nábytku), c. funkční vlastnosti (chod všech mechanismů, praktičnost). Součet bodů za jednotlivé druhy nábytku bude celkovou hodnotou, která bude dále hodnocena.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

- Krycí list – základní údaje o uchazeči.
- Kvalifikační doklady dle článku VII. této zadávací dokumentace.
- Celková nabídková cena včetně její kalkulace bez DPH a s DPH, dle článku VI. této výzvy.
- Katalog uchazeče s jeho celkovou nabídkou zboží, spolu s platným oficiálním ceníkem a nabízenou slevou z tohoto ceníku uvedenou v % dle článku VI. této výzvy.
- Vzorník nejméně 6 dekorů, přičemž nejméně 5 v imitaci dřeva.
- Délka záruky – min. v délce požadované v čl. III.
- Návrh smlouvy podepsaný statutárním zástupcem uchazeče. Uchazeč použije závazný vzor rámcové smlouvy, který tvoří přílohu č. 3 této výzvy – dodavatel do smlouvy doplní pouze vyznačené pasáže, v ostatním nesmí být smlouva měněna.


Katalogy, prospekty, Vzorník.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
05.04.2017 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Krzysztof Czerný v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Ústřední...
Doručeno: 13.03.2017 17:31:57

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
3 13.03.2017 17:31 Krzysztof Czerný 13.03.2017 17:31 Krzysztof Czerný právě zobrazena
2 13.03.2017 17:16 Krzysztof Czerný 13.03.2017 17:31 Krzysztof Czerný
1 13.03.2017 17:11 Krzysztof Czerný 13.03.2017 17:16 Krzysztof Czerný

Kontextová navigace