Domů  /  Zadávací řízení  /  Finanční úřad pro Plzeňský…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Ing. Hana Bezpalcová
: hana.bezpalcova@fs.mfcr.cz
: + 420 377 160 218
: Vedoucí Oddělení hospodářské správy

Organizační útvar:
OHS v Plzni
Číslo útvaru: 732300280
E-mail: hana.bezpalcova@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Hálkova 14
305 72 Plzeň
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Finanční úřad pro Plzeňský kraj, Územní pracoviště v Domažlicích – dodávka hygienických potřeb 2016 (3
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00047882

02.12.2016 11:28:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Hana Bezpalcová
hana.bezpalcova@fs.mfcr.cz
+ 420 377 160 218
Vedoucí Oddělení hospodářské správy

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Finanční úřad pro Plzeňský kraj, Územní pracoviště v Domažlicích – dodávka hygienických potřeb 2016 (3
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Hana Bezpalcová
hana.bezpalcova@fs.mfcr.cz
+ 420 377 160 218
Vedoucí Oddělení hospodářské správy
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
dodávka hygienického materiálu dle rozpisu
Položky předmětu VZ
papírové ručníky
33763000-6 - Papírové ruční utěrky
33763000-6 - Papírové ruční utěrky
papírové ručníky ZZ skládané, 1 vrstvé, 5000 ks v balení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
balení
269,00
1 345,00
toaletní papír
33761000-2 - Toaletní papír
33761000-2 - Toaletní papír
240/230/ 2vr, balení po 6 kusech
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
10,00
balení
12,60
126,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
3 231,91
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Domažlice
Msgre B. Staška
265
34401
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
kupní smlouva podepsaná osobou oprávněnou

Způsob a doba podání nabídky

13.12.2016 11:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v §6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
13.12.2016 11:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Hana Bezpalcová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 02.12.2016 11:39:22

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.12.2016 11:28 Hana Bezpalcová 02.12.2016 11:28 Hana Bezpalcová právě zobrazena

Kontextová navigace