Domů  /  Zadávací řízení  /  Lednice a jiné spotřebiče  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Krajské ředitelství policie Středočeského kraje
IČO: 75151481

Sídlo/místo podnikání:
Na Baních 1535
156 00  Praha 5 -Zbraslav

Kontaktní osoba:
: Bc. Andrea Marková
: andrea.markova@pcr.cz
: +420974861712
: +420727843999
: referent

Specifikace VZ

Název VZ: Lednice a jiné spotřebiče
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00047793
Evidenční číslo: KRPS-378421/ČJ-2016-0100MT-VZ

01.12.2016 10:49:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Andrea Marková
andrea.markova@pcr.cz
+420974861712
+420727843999
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Lednice a jiné spotřebiče
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Andrea Marková
andrea.markova@pcr.cz
+420974861712
+420727843999
referent
Evidenční číslo zadavatele
KRPS-378421/ČJ-2016-0100MT-VZ
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup chladniček a elektrických kuchyňských spotřebičů
Položky předmětu VZ
Chladnička I
39711100-0 - Chladničky a mrazničky
39711100-0 - Chladničky a mrazničky
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
10,00
Kus
2 890,91
28 909,10
Chladnička II
39711100-0 - Chladničky a mrazničky
39711100-0 - Chladničky a mrazničky
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
25,00
Kus
6 066,11
151 652,75
Chladnička III
39711100-0 - Chladničky a mrazničky
39711100-0 - Chladničky a mrazničky
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
23,00
Kus
5 773,83
132 798,09
Indukční vařič
39711430-2 - Varné desky
39711430-2 - Varné desky
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Kus
1 814,88
1 814,88
Vařič dvouplotýnkový elektrický
39711430-2 - Varné desky
39711430-2 - Varné desky
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
Kus
880,99
2 642,97
Myčka nádobí volně stojící
39713100-4 - Myčky na nádobí
39713100-4 - Myčky na nádobí
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Kus
7 154,27
7 154,27
Elektrický volně stojící sporák
39711361-7 - Elektrické trouby
39711361-7 - Elektrické trouby
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Kus
8 311,85
8 311,85
Digestoř
39141500-7 - Digestoře
39141500-7 - Digestoře
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Kus
2 099,72
2 099,72
Varná sklokeramická vestavná deska
39711430-2 - Varné desky
39711430-2 - Varné desky
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Kus
4 592,29
4 592,29
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
339 976,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Prodávající je povinen dodat smluvené zboží na své náklady do deseti dnů od oboustranného podpisu smlouvy, nejpozději však do 21.12.2016.

Doba a místo plnění

Rakovník
Dukelských hrdinů
2319
269 01
Česká republika
Krajské ředitelství policie Středočeského kraje - sklady Rakovník

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením - možnost využití Přílohy č. 2 - Základní a profesní způsobilost
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky
čestným prohlášením - možnost využití Přílohy č. 2 - Základní a profesní způsobilost
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Návrh kupní smlouvy.
Kupní smlouva uzavřená v souladu § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. Doplňující informace ke kupní smlouvě a k zadávacím podmínkám: Návrh kupní smlouvy bude doplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele. Návrh kupní smlouvy musí být ze strany dodavatele podepsán statutárním orgánem dodavatele nebo jinou osobou k tomu oprávněnou. Dodavatel není v rámci návrhu kupní smlouvy oprávněn provádět žádné úpravy ani změny textu oproti návrhu kupní smlouvy s výjimkou doplnění identifikačních údajů dodavatele, nabídkové ceny a doplnění údajů v příloze č. 1 ke smlouvě – Specifikace – výrobní označení a podepsání této přílohy jednatelem společnosti. Doplněný a podepsaný návrh kupní smlouvy ze strany dodavatele bude součástí nabídky. Součástí nabídky budou písemnosti uvedené ve výzvě požadované zadavatelem. Podepsáním návrhu kupní smlouvy se dodavatel zavazuje dodat požadovaný předmět veřejné zakázky v dané kvalitě a kvantitě tak, jak je uvedeno ve specifikaci – příloha č. 1 ke smlouvě, která budou nedílnou součástí smlouvy. Zadavatel požaduje vyplnění všech parametrů specifikace u jednotlivých typů spotřebičů a přiložení produktových listů ke každému výrobku. Nabídka bude dále obsahovat doklady, kterými dodavatel prokazuje splnění základní a profesní způsobilosti. K prokázání základní a profesní způsobilosti lze využít formulář - čestné prohlášení - příloha č. 2, který je přiložen. Doklady, kterými uchazeč prokazuje splnění kvalifikace, musí být součástí nabídky.

Způsob a doba podání nabídky

08.12.2016 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při cenové shodnosti nabídek bude výsledné pořadí určeno losem. Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6 ZZVZ. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím elektronického tržiště Gemin.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



produktové listy v českém jazyce

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
08.12.2016 08:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Andrea Marková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Krajské...
Doručeno: 01.12.2016 10:59:13

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 01.12.2016 10:49 Andrea Marková 01.12.2016 10:49 Andrea Marková právě zobrazena

Kontextová navigace