Domů  /  Zadávací řízení  /  Upgrade ADS modulu sondy…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad vlády České republiky
IČO: 00006599

Sídlo/místo podnikání:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Lenka Dynterová
: dynterova.lenka@vlada.cz
: ředitelka odboru informatiky

Kontaktní osoba:
: Pavel Dyntera Smékal
: dyntera.pavel@vlada.cz
: vládní rada

Organizační útvar:
Oddělení veřejných zakázek
Číslo útvaru: OVZ
Kontaktní adresa:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Upgrade ADS modulu sondy FlowMon z ADS-S na ADS-B
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00047015
Evidenční číslo: čj. 21079/2016-OIT

18.11.2016 12:10:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Lenka Dynterová
dynterova.lenka@vlada.cz
ředitelka odboru informatiky
Kontaktní osoby za zadavatele
Pavel Dyntera Smékal
dyntera.pavel@vlada.cz
vládní rada

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Upgrade ADS modulu sondy FlowMon z ADS-S na ADS-B
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Lenka Dynterová
dynterova.lenka@vlada.cz
ředitelka odboru informatiky
Kontaktní osoby za zadavatele
Pavel Dyntera Smékal
dyntera.pavel@vlada.cz
vládní rada
Evidenční číslo zadavatele
čj. 21079/2016-OIT
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je povýšení licence stávajícího modulu Anomally Detection sondy FlowMon pro analýzu a detekci anomálních stavů z provedení Standard na provedení Business a nákup roční podpory Flowmon Gold Support na rok 2017.

Dodací doba činí 14 dní od účinnosti oboustranně podepsané objednávky, přičemž objednávka nabývá účinnosti dnem uveřejnění v Registru smluv.

Splatnost faktury 21 dní. Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.

Vybraný dodavatel je povinen doručit zadavateli zpět podepsanou objednávku do 5 dnů od jejího doručení dodavateli. Pokud tak neučiní, je zadavatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu dodavateli v pořadí.

Zadavatel je oprávněn zveřejnit objednávku uzavřenou s vybraným dodavatelem.

Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) v souladu s ustanovením § 31 zákona podle zásad § 6 zákona. Výběrové řízení (dále též „zadávací řízení“) je realizováno přiměřeně k pojmům a principům použitým v zákoně. Pokud výzva v jednotlivých ustanoveních odkazuje na text zákona, nejedná se o postup v některém zadávacím řízení dle zákona. Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona.
Položky předmětu VZ
Upgrade licence ADS modulu sondy FlowMon z ADS-S na ADS-B
32428000-9 - Modernizace/vylepšení sítě
32428000-9 - Síťové upgrade
ZPRACOVÁNÍ DAT

Datové toky: NetFlow v5/v9, IPFIX, NetStream
Externí datové zdroje: WHOIS, IP reputační databáze
Detekční metody: Kompletní
Detekce SIP anomálií: ANO

REPORTOVÁNÍ UDÁLOSTÍ

Reportování a alertování: E-mail, SMS, Syslog, SNMP
Podpora SIEM systémů: Události v CEF (Syslog, SNMP)

VÝKONNOSTNÍ PARAMETRY

Výkon (toků/s): <2000
Velikost sítě (počet IP adres): <5000
FCP instance: 2

UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ

Vizualizace událostí: Dashboard, Detaily, Interaktivní, Důkazy
Agregované události: ANO
Externí nástroje: Diagnostika, Geolokace
Audit změn konfigurace: ANO

Dodavatel v nabídce uvede časový harmonogram a popis provedení upgrade licence při zachování stávající funkcionality sondy.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Upgrade ADS-S na ADS-B
1,00
upgrade
250 000,00
250 000,00
Gold Support IFP 6000 SFP 12 měsíců
48730000-4 - Balík programů pro zabezpečení
48730000-4 - Balík programů pro zabezpečení
Roční technická podpora Flowmon Gold Support od 01.01.2017 do 31.12.2017 pro zařízení IFP 6000 SFP.

Podpora bude min. obsahovat:

a) Záruka Next Business Day - v případě hardwarového problému přítomnost certifikovaného technika v místě plnění následující pracovní den, který jej vyřeší.

b) Maintenance - podpora v českém jazyce zahrnující přístup k webovému zákaznickému centru, podporu na telefonu a e-mailu, vzdálenou podporu přes SSH a konzultace síťového/bezpečnostního technika v režimu 5x8.

c) Vždy nejnovější verze řešení Flowmon - bezplatný přístup k nejnovějším aktualizacím a upgrade produktů Flowmon

d) Zvýhodněný cyklus obnovy hardware - po 5 letech možnost výměny hardware s úsporou 50% nákladů.

e) Zákaznická školení zdarma - účast zdarma na pravidelných školeních Flowmon pořádáných Flowmon Networks.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
GS FlowMon Probe 6000 SFP
1,00
rok
42 200,00
42 200,00
Gold Support ADS-Business 12 měsíců
48730000-4 - Balík programů pro zabezpečení
48730000-4 - Balík programů pro zabezpečení
Roční technická podpora Flowmon Gold Support od 01.01.2017 do 31.12.2017 pro SW Flowmon ADS-Business.

Podpora bude min. obsahovat: Flowmon Threat Intelligence - aktuální reputační databáze pro přesnější detekci infikovaných stanic nebo odhalení komunikace s botnet command & control centry.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
GS Flowmon ADS-B
1,00
rok
75 000,00
75 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
367 200,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Dodací doba činí 14 dní od účinnosti oboustranně podepsané objednávky, přičemž objednávka nabývá účinnosti dnem uveřejnění v Registru smluv.

Doba a místo plnění

Praha 1
nábř. E. Beneše
128
4
118 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Text předchozího odstavce "Smluvní podmínky" je generován elektronickým tržištěm Gemin automaticky a nelze jej odstranit.

Smlouva není součástí zadávacích podmínek - bude vystavena objednávka z ekonomického systému SAP.

Způsob a doba podání nabídky

09.12.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě rovnosti nabídkových cen na prvním místě v pořadí bude nejvýhodnější nabídka vybrána losem.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Dodavatel v nabídce uvede časový harmonogram a popis provedení upgrade licence při zachování stávající funkcionality sondy.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Pavel Dyntera Smékal v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Úřad...
Doručeno: 30.11.2016 14:28:51

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 18.11.2016 12:10 Pavel Dyntera Smékal 30.11.2016 14:28 Pavel Dyntera Smékal právě zobrazena

Kontextová navigace