Předmětem veřejné zakázky je pořízení 9ti kusů interních uzamykatelných výměnných rámečků s větrákem včetně šuplíku pro SATA 3,5 HDD do pozice o velikosti 5,25. (HDD 3,5 SATA není obsahem výběrového řízení). Každý z 9ti kusů bude obsahovat 2 klíče pro uzamykání šuplíku v rámečku. Součástí dodávky bude 9x propojovací kabel mezi SATA 3,5 HDD a šuplikem. Zadavatel nepřipouští variantu provedení IDE s redukcí na připojení SATA HDD.
Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu veřejné zakázky tak, aby bylo možné prověřit splnění požadovaných technických parametrů.
Plnění vzniká dnem oboustranně podepsané objednávky, přičemž objednávka nabývá účinnosti dnem uveřejnění v Registru smluv.
Splatnost faktury je 21 dní. Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.
Vybraný uchazeč je povinen doručit zadavateli zpět podepsanou objednávku do 5 dnů od jejího doručení uchazeči. Pokud tak neučiní je zadavatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.
Zadavatel je oprávněn zveřejnit objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem.
Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“). Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona.