Domů  /  Zadávací řízení  /  OI UL - nákup konferenčního…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
IČO: 41693205

Sídlo/místo podnikání:
Na břehu 267/1a
19000  Praha

Kontaktní osoba:
: Jana Kuklová
: kuklova_jana@ul.cizp.cz
: sekretariát ředitelky

Specifikace VZ

Název VZ: OI UL - nákup konferenčního stolku + 4 křesel
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00044295

05.10.2016 10:28:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Kuklová
kuklova_jana@ul.cizp.cz
sekretariát ředitelky

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
OI UL - nákup konferenčního stolku + 4 křesel
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Kuklová
kuklova_jana@ul.cizp.cz
sekretariát ředitelky
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
1 ks konferenční stolek oválný malý - šířka cca 50-60 cm, délka 90-100 cm, výška 40-50 cm, provedení calvados.
4 ks křesla čalouněná dřevěná ke konferenčnímu stolku, provedení calvados. S nabídkou bude zaslán produktový list zboží včetně jeho vyobrazení k možnosti výběru potahové látky. Barva potahové látky bude vybírána z šedivé, hnědé, oranžové vč. jejich kombinací.
Cena vč. dopravy do sídla OI ČIŽP Ústí nad Labem, Výstupní 1644, 400 07 Ústí nad Labem.
Položky předmětu VZ
Kancelářský stolek
39130000-2 - Kancelářský nábytek
39130000-2 - Kancelářský nábytek
Konferenční stolek oválný malý - šířka cca 50-60 cm, délka 90-100 cm, výška 40-50 cm, provedení calvados.
S nabídkou bude zaslán produktový list zboží včetně jeho vyobrazení.
Cena vč. dopravy do sídla OI ČIŽP Ústí nad Labem, Výstupní 1644, 400 07 Ústí nad Labem
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Křesla čalouněná
39130000-2 - Kancelářský nábytek
39130000-2 - Kancelářský nábytek
Křesla čalouněná dřevěná ke konferenčnímu stolku, provedení calvados. S nabídkou bude zaslán produktový list zboží včetně jeho vyobrazení k možnosti výběru potahové látky. Barva potahové látky bude vybírána z šedivé, hnědé, oranžové vč. jejich kombinací.
Cena vč. dopravy do sídla OI ČIŽP Ústí nad Labem, Výstupní 1644, 400 07 Ústí nad Labem
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
4,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ústí nad Labem
Výstupní
1644
400 07
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Produktový list poptávaného kancelářského nábytku - konferenčního stolu + kancelářských křesel vč. jeho barevného vyobrazení s nabídkou potahových látek

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.10.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka

Způsob a doba podání nabídky

14.10.2016 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Dodací lhůta


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.10.2016 08:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Kuklová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO...
Doručeno: 05.10.2016 10:31:08

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 05.10.2016 10:28 Jana Kuklová 05.10.2016 10:28 Jana Kuklová právě zobrazena

Kontextová navigace