Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání lednic pro vybavení…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy
IČO: 75151472

Sídlo/místo podnikání:
Kongresová 1666/2
14021  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Markéta Votánková
: krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
: +420 974 823 250-3
: vedoucí odboru veřejných zakázek

Specifikace VZ

Název VZ: Dodání lednic pro vybavení objektu RZ Morava Staré Město pod Sněžníkem Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy (KRPA-221651/V)
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00053930

15.06.2017 15:07:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Markéta Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
+420 974 823 250-3
vedoucí odboru veřejných zakázek

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodání lednic pro vybavení objektu RZ Morava Staré Město pod Sněžníkem Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy (KRPA-221651/V)
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Markéta Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
+420 974 823 250-3
vedoucí odboru veřejných zakázek
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodání 15 kusů ledniček pro vybavení pokojů a 1 kusu do kuchyně v RZ Morava Staré Město pod Sněžníkem
Položky předmětu VZ
chladničky
39711130-9 - Chladničky
39711130-9 - Chladničky
Popis předmětu plnění:
15 kusů chladniček do pokojů
Technické parametry:
- Termoelektrický chladící systém
- bez kompresoru
- bez CFC
- maximální hlučnost do 30 dB
- minimální objem chladničky 50 l
- termostat
- vnitřní osvětlení
- teplotní rozmezí 5°C - 12°C při okolní teplotě do
maximálně 24°C
- hladká zadní stěna
- spotřeba elektrické energie do 300 Wh/rok
-maximální rozměry (š x v x h) 90 x 20 x 200 cm

1 kus chladnička do kuchyně
Technické parametry:
- intenzivní ventilové chlazení - dynamické proudění
vzduchu přes výparník
- intenzivní a účinné chlazení při často otevíraných dveří
- automatické odtávání
- digitální ovládání s displejem zobrazujícím nastavenou a
reálnou teplotu uvnitř lednice
- pevné dvoukřídlé dveře
- roštové, kovové police výškově polohovatelné
- vnitřní LED osvětlení
- výškově stavitelné nohy
- bílé nebo nerezové provedení
- používané chladivo R 134a
- zabudovaný zámek
- napětí 230 V/50Hz
- čistý objem lednice 800 l
-maximální rozměry (š x v x h) 160 x 200 x 600 cm
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží,
nestanoví-li výrobce delší.
- dokumentace k předmětu plnění v českém jazyce
Zadavatel si vyhrazuje právo žádat po vítězném uchazeči předložení originálních dokladů.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.

Další požadavky zadavatele:
-- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.





Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
16,00
kus
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Staré Město pod Sněžníkem
RZ Morava KŘP hl. m. Prahy; Hornická (kont. osoba p. Březina 731553003)
301
788 32
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
písemná objednávka – obdrží vítězný uchazeč po ukončení výběrového řízení

Způsob a doba podání nabídky

22.06.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Datum a čas podání nabídky.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena


koruna česká




100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



technické specifikační listy předmětu plnění

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
22.06.2017 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Markéta Votánková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Cenová tabulka
3b - Formulář nabídky.xls 34,50 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Krajské ředitelství policie...
Doručeno: 15.06.2017 15:07:47

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 15.06.2017 15:07 Markéta Votánková 15.06.2017 15:07 Markéta Votánková právě zobrazena

Kontextová navigace