Domů  /  Zadávací řízení  /  Věznice Příbram – nákup…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Vězeňská služba České republiky
IČO: 00212423

Sídlo/místo podnikání:
Soudní 1672/1a
14067  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Miloslav Kočí
: mkoci@vez.pbr.justice.cz
: 318656290
: zástupce VOL

Organizační útvar:
Věznice Příbram
Číslo útvaru: Příbram
Telefon: 318 656 111
Kontaktní adresa:
Dubenec 100
26115 Příbram
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Věznice Příbram – nákup hygienických a čistících prostředků pro stravovací provoz 2017-2020
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00052347

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Miloslav Kočí
mkoci@vez.pbr.justice.cz
318656290
zástupce VOL

Šárka Kyttlerová
SKyttlerova@vez.pbr.justice.cz
318 656 282
601 090 905

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Věznice Příbram – nákup hygienických a čistících prostředků pro stravovací provoz 2017-2020
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Miloslav Kočí
mkoci@vez.pbr.justice.cz
318656290
zástupce VOL

Šárka Kyttlerová
SKyttlerova@vez.pbr.justice.cz
318 656 282
601 090 905
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



36
Předmět VZ
Nákup hygienických a čistících prostředků pro mytí a sanitaci kuchyňského zařízení, které je pevně začleněno v systému HACCP (Hazard Analysis and Critical Kontrol) a musí být zabezpečeno komplexně a v požadované kvalitě. Nabízené prostředky musí odpovídat SVP a HACCP a musí být nadefinované v programu HASAP gastro software. Pro tuto činnost byly vyvinuty komplexní programy čištění a sanitace kuchyňského zařízení a tyto jsou rovněž začleněny v systému HACCP užívaného v zařízeních VS ČR. Jedná se o nákup čistících a mycích prostředků dle přiložené tabulky požadovaného zboží (příloha č.1).
Položky předmětu VZ
Nákup hygienických a čistících prostředků
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Nákup hygienických a čistících prostředků pro mytí a sanitaci kuchyňského zařízení.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 100 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Dubenec
Věznice Příbram
Dubenec
100
261 15
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





1) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, nebo výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán (výpis nesmí být starší než 90 kalendářních dní ke dni podání nabídky).
2) Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
3) Vyplněná příloha č. 1 - seznam požadovaného zboží (tabulka pro stanovení jednotlivých cen požadovaného zboží a celkové nabídkové ceny zakázky).
4) Bezpečnostní listy k jednotlivým výrobkům.
5) Katalogové listy ke všem položkám dle seznamu v příloze č. 1 (kde bude vyobrazení a popis nabízených produktů).
6) Návrh rámcové kupní smlouvy podepsaný statutárním zástupcem uchazeče nebo osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová smlouva

Způsob a doba podání nabídky

23.06.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Termín dodání zboží od objednání.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

V rámci podání elektronické nabídky je nutné zadat celkovou nabídkovou cenu zakázky v (Kč) bez DPH a s DPH jako cenu konečnou, zahrnující veškeré náklady prodávajícího spojené plněním předmětu této zakázky vč. dodávky na místo určení. Tato cena musí odpovídat celkové ceně dle přílohy č. 1 - seznam požadovaného zboží. Uvedená nabídková cena bude použita při hodnocení nabídky jako jediné hodnotící kritérium (nejnižší nabídková cena).

V průběhu hodnocení nabídek mohou být uchazeči vyzváni k předložení vzorků některých produktů. Poskytnuté vzorky nebudou vraceny zpět.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
23.06.2017 11:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Miloslav Kočí v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Vězeňská služba České...
Doručeno: 14.06.2017 14:25:13

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 14.06.2017 14:19 Miloslav Kočí 14.06.2017 14:23 Miloslav Kočí právě zobrazena

Kontextová navigace