Domů  /  Zadávací řízení  /  Interní akty řízení  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo financí
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11810  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Božena Zděnková
: Bozena.Zdenkova@mfcr.cz
: +420257042917
: ředitelka odboru

Kontaktní osoba:
: Ing. Vít Tůma
: vit.tuma@mfcr.cz
: +420257042768
: referent SO 9009 sekce 09

Organizační útvar:
09
Číslo útvaru: 09
Kontaktní adresa:
Letenská 525/15
118 10 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Interní akty řízení
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00053711
Evidenční číslo: č.j. MF-13132/2017/3802-6

08.06.2017 16:28:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Božena Zděnková
Bozena.Zdenkova@mfcr.cz
+420257042917
ředitelka odboru
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vít Tůma
vit.tuma@mfcr.cz
+420257042768
referent SO 9009 sekce 09

Karel Janeček
Karel.Janecek@mfcr.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Interní akty řízení
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Božena Zděnková
Bozena.Zdenkova@mfcr.cz
+420257042917
ředitelka odboru
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vít Tůma
vit.tuma@mfcr.cz
+420257042768
referent SO 9009 sekce 09

Karel Janeček
Karel.Janecek@mfcr.cz
Evidenční číslo zadavatele
č.j. MF-13132/2017/3802-6
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Služby k zajištění provozu, servisní podpory, rozvoje a úprav aplikace Interní akty řízení (IAŘ) pro zajištění funkcionalit a nezbytných úprav funkčností podle aktuálních potřeb zadavatele.
Položky předmětu VZ
Služby informačních technologií
72222300-0 - Služby informačních technologií
72222300-0 - Služby informačních technologií
Služby k zajištění provozu, servisní podpory, rozvoje a úprav aplikace Interní akty řízení (IAŘ) pro zajištění funkcionalit a nezbytných úprav funkčností podle aktuálních potřeb zadavatele.
Použité technologie v aplikaci IAŘ:
HTML 5, Adobe LiveCycle, PDF, Java, MS SQL.
Celkový maximální rozsah prací: 195 MD (1MD=8člověkohodin) odbornosti Adobe Systems a Java. Zadavatel není povinen odebrat celý rozsah MD, ukáže-li se v průběhu realizace předmětu veřejné zakázky, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky. V takovém případě budou zadavateli fakturovány jen skutečně poskytnuté MD.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
195,00
MD
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba plnění této VZ: 24 měsíců od podpisu smlouvy. Úpravy aplikace IAŘ budou dokončeny a předány nejpozději do 3 měsíců ode dne podpisu dílčí objednávky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Letenská
525
15
118 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Anebo Výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů či certifikovaných dodavatelů
Profesní způsobilost
Skenem Výpisu.
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
Skenem dokladu.
Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.
Anebo Výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů či certifikovaných dodavatelů.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam min. 2 významných služeb
Seznam min. 2 významných služeb v oblasti předmětu VZ poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny, doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Hodnota provedených jednotlivých služeb musí činit minimálně 1 000 000,- Kč (slovy: jeden milion korun českých) bez DPH.
podepsané čestné prohlášení
Seznam minimálně 2 (dvou) významných služeb > á 1000000Kč bez DPH
Certifikace Adobe Systems
Zadavatel požaduje certifikaci Adobe Systems v minimální úrovni instruktor, a to u osoby, která bude odpovídat za kvalitu plnění předmětu VZ po celou dobu trvání VZ, přičemž je lhostejno, zdali osoba, která vlastní požadovanou certifikaci, je v pracovněprávním poměru k dodavateli či nikoliv.
podepsané čestné prohlášení
1 osoba certifikovaná Adobe Systems v minimální úrovni instruktor.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.09.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
SMLOUVA bude uzavřena v souladu s ustanovením § 2586 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění a v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek na základě výzvy k podání nabídky ve věci veřejné zakázky malého rozsahu na e-tržišti www.gemin.cz pod č.j.: MF-13132/2017/3802-6

Způsob a doba podání nabídky

27.06.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Dle rozsahu předložené technické kvalifikace.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Doplněný návrh smlouvy účastník zadávacího řízení vloží do systému Gemin ve dvou formátech:
1) *.pdf -podepsaný oprávněnou osobou
2) *.doc, *.docx identický obsah s *.pdf avšak nepodepsaný.

Účastník zadávacího řízení při svém záměru podat nabídku na základě této Výzvy bere na vědomí Další upřesňující podmínky Zadavatele pro účast v této VZ malého rozsahu zadávané mimo režim zákona o ZVZ uvedené v Příloze č. 2 této Výzvy.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
27.06.2017 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vít Tůma v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 16.06.2017 17:26:57

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 08.06.2017 16:28 Vít Tůma 16.06.2017 17:26 Vít Tůma právě zobrazena

Kontextová navigace