Domů  /  Zadávací řízení  /  Úprava areálu Hroznová 2,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
IČO: 00020338

Sídlo/místo podnikání:
Hroznová 63/2
656 06  Brno

Kontaktní osoba:
: Mgr. Krzysztof Czerný
: krzysztof.czerny@ukzuz.cz
: 543548267
: 737267618
: ředitel Odboru majetkové správy

Organizační útvar:
Odbor majetkové správy
Kontaktní adresa:
Hroznová 63/2
656 06 Brno
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Úprava areálu Hroznová 2, Brno – etapa 2017
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00053563

06.06.2017 12:51:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Krzysztof Czerný
krzysztof.czerny@ukzuz.cz
543548267
737267618
ředitel Odboru majetkové správy

Ing. Vladimír Koláček
vladimir.kolacek@ukzuz.cz
+420 543 548 280
+420 737 267 560
vedoucí Oddělení majetkové správy
Hroznová 63/2, 656 06 Brno

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Úprava areálu Hroznová 2, Brno – etapa 2017
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Krzysztof Czerný
krzysztof.czerny@ukzuz.cz
543548267
737267618
ředitel Odboru majetkové správy

Ing. Vladimír Koláček
vladimir.kolacek@ukzuz.cz
+420 543 548 280
+420 737 267 560
vedoucí Oddělení majetkové správy
Hroznová 63/2, 656 06 Brno
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Shora uvedený zadavatel tímto oznamuje svůj úmysl zadat veřejnou zakázku malého rozsahu
na zahradnické úpravy v části areálu umístěného na adrese Hroznová 63/2, Brno.
Položky předmětu VZ
Úprava areálu Hroznová 2, Brno – etapa 2017
77300000-3 - Zahradnické služby
77300000-3 - Zahradnické služby
Požadované práce a materiál jsou blíže popsány v příloze č. 2 této výzvy a budou dále závazně
upřesněny na prohlídce místa plnění.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 000 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brno - Pisárky
Hroznová
63
2
65606
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
prostá kopie
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
Prostá kopie
Příslušné podnikatelské oprávnění odpovídající předmětu zakázky.
Prostá kopie
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Reference
- čestné prohlášení o realizaci nejméně 3 obdobných zakázek (zejména realizace parkových úprav, zakládání nových trávníků, výsadba rostlin) v posledních 3 letech, uchazeč uvede v prohlášení úplný obchodní název odběratele, identifikační číslo, kontaktní osobu a celkovou hodnotu zakázky nebo - čestné prohlášení o minimálně středoškolském vzdělání v oboru zahradnictví či jiném obdobném oboru osoby odpovědné za realizaci zakázky a její praxe v oblasti zahradnictví a parkových úprav nejméně v délce trvání 3 let.
čestné prohlášení
-
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Smlouvu vytvoří dodavatel zcela sám (bude součástí nabídky - návrh smlouvy podepsaný statutárním zástupcem uchazeče)

Způsob a doba podání nabídky

12.07.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Z důvodu chybovosti zadání nabídkové ceny ze strany uchazečů, je tato metoda praktičtější.
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je celková nejnižší nabídková cena vč. DPH.


V případě rovnosti nabídkových cen bude rozhodnuto losem – hod uchazečů hrací kostkou.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

- krycí list – základní údaje o účastníkovi,
- celková nabídková cena včetně její kalkulace (položkový rozpočet) bez DPH a s DPH,
- kvalifikační doklady dle bodu VII. výzvy,
- požadavky účastníka na zadavatele pro spolupůsobení při realizaci zakázky,
- předpokládaný termín zahájení a ukončení prací,
- návrh smlouvy, který je přílohou č. 3 této výzvy, podepsaný statutárním zástupcem účastníka.
V závěru nabídky bude uvedena osoba, která nabídku zpracovala a kontakt na osobu, která bude pověřena zodpovídáním případných dotazů týkající se zakázky a které budou moc být zaslány doplňující informace, pokud vzejdou ze strany zadavatele nebo ze strany jiných účastníků.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


21.06.2017 10:00:00
Brno - Pisárky
Hroznová
63
2
65606
Česká republika
Uchazeč je povinen provést prohlídku místa plnění a případně si pořídit doplňující data pro zpracování nabídky na veřejnou zakázku, a to před podáním nabídky. Prohlídka se uskuteční dne 21. 6. 2016 v 10.00 hod. Kontakt: Ing. Vladimír Koláček, vedoucí Oddělení majetkové správy v Brně, tel.: 737 267 560, email: vladimir.kolacek@ukzuz.cz. Uchazeči, kteří se nezúčastní povinné prohlídky místa plnění, nebudou hodnoceni!!!
Otevírání nabídek
12.07.2017 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Obchodní podmínky - Veškerý dodávaný materiál a prováděné práce musí splňovat příslušné ČSN normy a další závazné právní předpisy. - Poskytnutá záruka na dílo a dodaný materiál bude minimálně v délce 12 měsíců, v případě vysázených rostlin nejméně do konce následujícího vegetačního období. Pokud dojde do konce následujícího vegetačního období k odumření rostlin, je uchazeč povinen na své náklady tyto rostliny nahradit. - Uchazeč zajistí likvidaci veškerého odpadu vzniklého při provádění zakázky. - Uchazeč je povinen zajistit si pracoviště z titulu BOZP a PO. - Během provádění prací bude uchazeč provádět průběžný úklid pracovišť. - Uchazeči bude umožněno napojení na zdroj elektrické energie a vodu. - Uchazeč je povinen koordinovat postup prací a spolupracovat s dodavatelem závlahového systému, který bude určen zadavatelem. - Výměry, množství a další údaje uvedené v této zadávací dokumentaci jsou pouze orientační. Přesné údaje si je povinen uchazeč pořídit během prohlídky místa plnění.
Platební podmínky: - Nabídnutá cena bude cenou konečnou, maximální a dodavatel ji nebude moci změnit během plnění zakázky. - Cena bude zadavatelem uhrazena až po dokončení a předání jednotlivých skupin bez vad a nedodělků na základě předávacího protokolu a vystavené dílčí faktury se splatností 14 dnů od jejího doručení zadavateli. Zadavatel nepřipouští zálohy čí jakékoliv platby předem. - Objednatel je podle zákona č. 147/2002 Sb. organizační složkou státu a správním úřadem. V souladu se zákonem o DPH se organizační složky státu při výkonu působností v oblasti veřejné správy nepovažují za osoby povinné k dani.
Další podmínky: - Uchazeč předloží před podpisem smlouvy kopii pojistné smlouvy na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v rámci jeho podnikatelské činnosti s limitem plnění nejméně ve výši 1 000 000,- Kč. - Zadavatel nepřipouští žádné rozhodčí doložky, veškeré vzniklé spory z uzavřené smlouvy nebo v souvislosti s ní budou řešeny před obecnými soudy ČR. - Podáním nabídky účastník souhlasí se zveřejněním konečného znění oboustranně uzavřené smlouvy s jejími součástmi a dodatky v souladu s platnými právními předpisy; zveřejnění provede zadavatel jako objednatel. - Účastník zřetelně označí ve smlouvě ty části, jež považuje za obchodní tajemství nebo ty informace, které vzhledem k jejich charakteru nelze zveřejnit. Za obchodní tajemství nemůže být nikdy považována výše ceny za poskytnuté plnění a další skutečnosti nenaplňující definici § 504 občanského zákoníku. - Účastník nemá právo na úhradu jakýchkoliv nákladů, které mu vzniknou v souvislosti s jeho účastí v zadávacím řízení, tj. s vypracováním a předložením nabídky.
Doba a místo plnění Doba plnění: nejpozději do konce dubna 2018. Místem plnění této veřejné zakázky je areál zadavatele na adrese Hroznová 63/2, 656 06 Brno.
Zadavatel si vyhrazuje právo: a) zrušit zadání zakázky, b) odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít smlouvu se žádným účastníkem, c) nevracet účastníkům podané nabídky, d) opakovat výzvu k podání nabídky s jinými účastníky, pokud žádná nabídka nesplní požadavky a účel zadávacího řízení.
Krzysztof Czerný v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Ústřední...
Doručeno: 06.06.2017 12:55:55

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.06.2017 12:51 Krzysztof Czerný 06.06.2017 12:51 Krzysztof Czerný právě zobrazena

Kontextová navigace