Domů  /  Zadávací řízení  /  Oprava podlahových krytin a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Ústav pro hospodářskou úpravu lesů Brandýs nad Labem
IČO: 00020681

Sídlo/místo podnikání:
Nábřežní 1326
25001  Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Kontaktní osoba:
: Rudolfa Šnajdrová
: snajdrova.rudolfa@uhul.cz
: 321021120
: referentka majetkové správy

Specifikace VZ

Název VZ: Oprava podlahových krytin a podhledů ústředí ÚHÚL Brandýs nad Labem
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Stavební práce
Systémové číslo: T002/17/V00053521
Evidenční číslo: ÚHÚL/2322/2017/EaP

05.06.2017 14:54:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Rudolfa Šnajdrová
snajdrova.rudolfa@uhul.cz
321021120
referentka majetkové správy

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Oprava podlahových krytin a podhledů ústředí ÚHÚL Brandýs nad Labem
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Rudolfa Šnajdrová
snajdrova.rudolfa@uhul.cz
321021120
referentka majetkové správy
Evidenční číslo zadavatele
ÚHÚL/2322/2017/EaP
Druh veřejné zakázky
Stavební práce
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je oprava a výměna podlahových krytin a podhledů ústředí ÚHÚL Brandýs nad Labem a potřebné stavební úpravy.
Položky předmětu VZ
Oprava podlahových krytin a podhledů ústředí ÚHÚL Brandýs nad Labem
45432000-4 - Pokládka podlah a podlahových krytin, obklady stěn a tapetování stěn
45432000-4 - Pokládka podlah a podlahových krytin, obklady stěn a tapetování stěn
Předmětem veřejné zakázky je oprava a výměna podlahových krytin a podhledů ústředí ÚHÚL Brandýs nad Labem a potřebné stavební úpravy.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
4 200 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brandýs nad Labem
Nábřežní
1326
250 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Příloha č. 2
Profesní způsobilost
kopie
Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
kopie
Dodavatel předloží doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují
kopie
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam stavebních prací obdobného charakteru provedených dodavatelem za posledních 5 let, a to nejméně 3 zakázky o finančním objemu jednotlivé zakázky min. 1,5 mil. Kč. Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za vedení realizace příslušných stavebních prací (požadavek na min SŠ vzdělání, nejméně 5 let odborné praxe a osvědčení o autorizaci nejméně v kategorii autorizovaný technik pro osobou odpovědnou za vedení stavby)
Seznam stavebních prací obdobného charakteru provedených dodavatelem za posledních 5 let, a to nejméně 3 zakázky o finančním objemu jednotlivé zakázky min. 1,5 mil. Kč. Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za vedení realizace příslušných stavebních prací (požadavek na min SŠ vzdělání, nejméně 5 let odborné praxe a osvědčení o autorizaci nejméně v kategorii autorizovaný technik pro osobou odpovědnou za vedení stavby)
kopie
Seznam stavebních prací obdobného charakteru provedených dodavatelem za posledních 5 let, a to nejméně 3 zakázky o finančním objemu jednotlivé zakázky min. 1,5 mil. Kč. Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za vedení realizace příslušných stavebních prací (požadavek na min SŠ vzdělání, nejméně 5 let odborné praxe a osvědčení o autorizaci nejméně v kategorii autorizovaný technik pro osobou odpovědnou za vedení stavby)
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

19.06.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodného výsledku rozhodne pořadí, ve kterém byly nabídky podány.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

4 200 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


07.06.2017 00:00:00
Brandýs nad Labem
Nábřežní
1326
250 01
Česká republika
7.-8. 2017 Den a čas po telefonické domluvě s Ing. Jana Novotná , tel: 607 576 066
Otevírání nabídek
19.06.2017 10:15:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Rudolfa Šnajdrová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Ústav pro hospodářskou...
Doručeno: 05.06.2017 14:57:28

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 05.06.2017 14:54 Rudolfa Šnajdrová 05.06.2017 14:54 Rudolfa Šnajdrová právě zobrazena

Kontextová navigace