Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisu a oprav…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo financí
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11810  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Michal Kříž
: michal.kriz@mfcr.cz
: ŘO 13

Kontaktní osoba:
: Ing. Blanka Hynčíková
: blanka.hyncikova@mfcr.cz
: 257042596
: referent

Organizační útvar:
13
Číslo útvaru: 13
Kontaktní adresa:
Letenská 525/15
118 10 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění servisu a oprav služebních vozidel MF
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00053221

30.05.2017 08:13:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění servisu a oprav služebních vozidel MF
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Michal Kříž
michal.kriz@mfcr.cz
ŘO 13
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



24
Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je zajištění servisních služeb osobních motorových vozidel zn. Škoda a zn. Volkswagen, a to zejména pravidelný periodický servis, opravy vozidel jak záruční, tak i pozáruční, opravy po havárii. Místem plnění zakázky bude provozovna na území České republiky, kde bude poskytován servis a prováděny opravy.
Položky předmětu VZ
Opravy a údržba motorových vozidel a příslušenství k nim
46 - Opravy a údržba motorových vozidel a příslušenství k nim
50110000-9 - Opravy a údržba motorových vozidel a příslušenství k nim
Předmětem veřejné zakázky je zajištění kompletních služeb souvisejících se servisem a opravami služebních vozidel. Jako podklad pro stanovení ceny je v rámci Výzvy předložena Příloha č. 2 - soupis stávajících vozidel, Příloha č. 4 - Informace o nejčastěji požadovaných servisních služeb. Služební vozidla jsou dislokována na celém území České republiky. K této situaci se vztahuje požadavek, aby bylo možné zajistit požadované služby v šesti krajích včetně hl. města Prahy. Soupis určených krajů je uveden v Příloze č. 3. V současné době je v celkem 5 vozidel dislokováno v některých krajích, převážný počet, tj. 28 vozidel, je dislokováno na území hl. města Prahy. Zadavatel si vyhrazuje právo po dobu trvání smlouvy rozšiřovat či zužovat počet vozidel pro požadované služby bez jakýchkoliv sankcí; zadavatel vzhledem ke známým skutečnostem nepředpokládá zásadní snížení počtu vozidel. Vzhledem k tomu, že základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky, budou hodnoty z Nabídkového listu (Příloha č. 1 - položky tabulky k části A, B, C a D) uvedeny u příslušných kritérií.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Letenská
525
15
118 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením, které bude jako naskenovaný dokument součástí podané nabídky. Vzor čestného prohlášení je součástí Výzvy jako Příloha č. 5. Pokud uchazeč nevyužije vzor uvedený v Příloze č. 5, pak musí text čestného prohlášení odpovídat§ 74 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách. V případě, že bude některé kvalifikační předpoklady uchazeč prokazovat prostřednictvím poddodavatele, musí být čestné prohlášení předloženo i za poddodavatele.
Profesní způsobilost
scan prosté kopie dokumentu
Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence (živnostenský rejstřík)
scan prosté kopie dokumentu
Součástí výpisu z obchodního či živnostenského rejstříku bude živnostenské oprávnění pro živnost "Opravy silničních vozidel".
scan prosté kopie dokumentu - předkládaný dokument bude v českém jazyce, v případě dokladu vystaveného v jiném jazyce musí být připojen úředně ověřený překlad do českého jazyka, ze kterého bude odvoditelné, že servis dodavatele, v rámci kterého bude dodavatel provádět požadované služby ke značkám Škoda a Volkswagen je autorizovaný servis vozů těchto obchodních značek. Tento doklad bude předložen v originále před podpisem smlouvy.
Uchazeč předloží autorizaci servisu ke značkám Škoda a Volkswagen prohlášením výrobce či importéra, anebo certifikátem (potvrzením) výrobce. Ve smyslu zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky, zadavatel trvá na předložení tohoto dokumentu, a nelze jej nahradit Nařízením Komise EU č. 461/2010 o použití čl. 101 odst. 3 Smlouvy o fungování Evropské unie na kategorie vertikálních dohod a jednání ve vzájemné shodě o odvětví motorových vozidel, tzv. "blokovou výjimkou".
Prostými kopiemi, které budou jako naskenované dokumenty součástí podané nabídky.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam obdobných služeb
Seznam poskytovaných služeb obdobného charakteru, tj. zajištění údržby motorových vozidel na základě servisní smlouvy, poskytnutých dodavatelem v posledních třech (3) letech.
Tabulka seznamu poskytovaných služeb bude součástí čestného prohlášení, jehož vzor je součástí Výzvy jako Příloha č. 5. Součástí seznamu bude název, adresa, kontaktní osoba subjektu, pro kterou byly požadované služby v předchozích letech poskytovány, finanční objem za 1 rok v Kč bez DPH, doba plnění.
V seznamu budou uvedeny min. 3 veřejné zakázky na požadované služby, z nichž min. 1 služba bude v rozsahu plnění min. 200 tis. Kč bez DPH za rok.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.07.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
S dodavatelem bude uzavřena smlouva o dílo dle § 2586 zákona č. 89/2012 Sb. na dobu dvou (2) let. Návrh Rámcové dohody je součástí Výzvy, dodavatel není oprávněn zasahovat do jeho znění. V případě zájmu o veřejnou zakázku dodavatel vyplní žlutě podbarvená pole v Rámcové dohodě včetně příloh, podepíše oprávněnou osobou a předloží Návrh Rámcové dohody jako součást nabídky formou naskenovaného dokumentu.

Způsob a doba podání nabídky

19.06.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Lepší v pořadí bude dříve doručená nabídka.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium A - servis a údržba
A - servis a údržba






30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium B - odborné činnosti
B - odborné činnosti






30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium C - odborné práce dle potřeby
C - odborné práce dle potřeby






20,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium D - sleva z náhradních dílů
D - sleva z náhradních dílů


%




20,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Nabídka s nejvyšším počtem procent slevy získává bodovou hodnotu 100, další nabídky bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru nabídnutých procent s nejvýhodnější výší procent ze všech uchazečů. Výsledek se následně vynásobí váhou kritéria 20 %.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Cena za požadované služby bude uvedena v Příloze č. 1 -Nabídkovém listu. Nabídkový list, vyplněný ve všech položkách, bude součástí nabídky. Další nezbytnou částí nabídky bude Příloha č. 1a - ve které budou uvedeny částky za jednotlivé servisní prohlídky služebních vozidel a naskenované dokumenty vztahující se ke kvalifikaci.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
19.06.2017 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Blanka Hynčíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 05.06.2017 15:46:40

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 30.05.2017 08:13 Blanka Hynčíková 05.06.2017 15:39 Blanka Hynčíková právě zobrazena

Kontextová navigace