Domů  /  Zadávací řízení

Výpis systémových zpráv

Název NIPEZ CPV Množství Jednotka Předp. hodnota za jednotku *
Popis Přílohy Identifikace Předp. hodnota za položku *
Parametry
Kapalný dusík
24111800-3
Tekutý dusík
24111800-3
Tekutý dusík
1,00 rok
Předmětem zakázky je dodávka kapalného dusíku s pronájmem technického zařízení – zásobníku a odpařovací stanice – a dálkového sledování dat spotřeby dusíku, pro potřeby SVÚ Praha na adrese Sídlištní 136/24, Praha 6 na místě k tomu určeném, s uzavřením roční smlouvy na pronájem technického zařízení a dálkového sledování dat, a dále roční rámcové smlouvy na dodávky plynu do tohoto zařízení.
V pronájmu technického zařízení musí být zahrnut 1 ks zásobníku o objemu 5 tis litrů s tlakem 18 Barů, odpařovací stanice, plnící potrubí, armatury a systém dálkového sledování dat, včetně zajištění veškerého servisu, kontrol a revizí pronajaté technologie. Součástí dodávky bude rovněž zajištění veškerých činností souvisejících s dodávkou dusíku, zejména doprava, ADR, mýtné, eko poplatek a atest produktu.
Minimální čistota dusíku musí být 5,0 a musí odpovídat příslušným normám. Předpokládaná roční spotřeba kapalného dusíku je 25 tis litrů/rok. Jedná se o orientační množství, které se může v návaznosti na provoz SVÚ významně lišit, zadavatel si proto vyhrazuje právo odebírat množství dusíku dle vlastních potřeb.
Cenová nabídka musí být podána jako celková cena za poskytování ročních služeb - dodávku technologie, její instalaci a provoz, její roční pronájem a technické zajištění, veškerý servis a revize. V cenové nabídce musí být dále uvedena služba sledování dat za celé období 1 roku, dodávka předpokládaného objemu dusíku v množství 25 tis litrů/rok s uvedením ceny za jednotku, která musí být po celou dobu platnosti smlouvy dodržena. Cena dusíku musí být včetně všech poplatků spojených s jednotlivými dodávkami (předpokládáme dodávky cca 1x měsíčně) a včetně všech dalších poplatků. Cenová nabídka musí zahrnovat i deinstalaci veškerého dodaného technického zařízení v případě ukončení smlouvy s demontáží o víkendu.
Smlouva na pronájem technického zařízení a rámcová smlouva na dodávky kapalného dusíku bude uzavřena na období jednoho roku s výpovědní dobou 2 měsíce, s měsíční fakturací a splatností 21 dnů. Smlouvy vytvoří dodavatel zcela sám a předloží je zadavateli v rámci podané nabídky, i v editovatelné podobě pro pozdější doplnění. Termín zahájení plnění bude nejpozději do 1 měsíce od podpisu smlouvy a nejpozději do dvou dnů od deinstalace současného technického zařízení původního dodavatele. Deinstalace zařízení bude provedena o víkendu, tak aby byl provoz SVÚ co nejméně narušen. Termín deinstalace současného zařízení a termín samotné instalace zařízení zadavatele bude uveden ve smlouvě a v případě nedodržení bude sankcionován ve výši 10 tis Kč za každý započatý den prodlení dodávky dusíku.
Prohlídka místa plnění je možná po předchozí telefonické dohodě na tel: 251 031 262, 770119012.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ bez udání důvodu.
Zadavatel s ohledem na povahu a smysl veřejné zakázky neidentifikoval možnosti uplatnění zásad odpovědného veřejného zadávání, v souladu s § 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, které by zároveň splnily principy 3E (účelnosti, efektivnosti a hospodárnosti) podle zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.

* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.

Kontextová navigace