Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění recepční služby ve…

Výpis systémových zpráv

Zajištění recepční služby ve Státním veterinárním ústavu Praha s kontrolou všech objektů v areálu SVÚ Praha od 06/2023

Systémové číslo: T002/23/V00058832
Zadavatel: Státní veterinární ústav Praha

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
SBS TRANSFIN s.r.o. 27392376 Ano 1 590 360,00 1 924 335,60 09.05.2023 08:48:09
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva SBS TRANSFIN s.r.o. 27392376
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Podána jediná nabídka.
Datum uzavření smlouvy 29.05.2023
Celková smluvní cena bez DPH 1 590 360,00
Celková smluvní cena s DPH 1 924 335,60
Sazba DPH v % 21,00
DPH 333 975,60
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou všech objektů SVÚ Praha.


Položky předmětu:
- Název: Recepční služby
- Kód z číselníku NIPEZ: 79992000-4 - Recepční služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79992000-4 - Recepční služby
- Popis: Jedná se o zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou všech objektů SVÚ Praha dle Rámcového popisu činnosti recepční služby (příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby).

Pro manipulaci s biologickými vzorky ve formě příjmu, evidence a distribuci biologických vzorků musí mít dodavatel zkušenosti, které doloží čestným prohlášením, ve kterém bude uveden způsob manipulace s biologickými vzorky, doby trvání poskytování takové služby a platnou referenci na subjekt, u kterého byla taková manipulace prováděna.

Zadavatel si vyhrazuje možnost osobního pohovoru s dodavatelem z důvodu prověření znalostí ve vztahu s manipulací se vzorky a infekčním materiálem.

Doporučujeme prohlídku místa plnění VZ z důvodu specifik v požadované recepční službě. Zadavatel si jako podmínku pro podání nabídky plnění služeb vyhrazuje maximální počet pracovníků dodavatele k plnění služby, viz. příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby.

Pracovníci dodavatele musí být trestně bezúhonní, schopni manipulace s břemeny o hmotnosti nad 15kg a být schopni výkonu noční práce.

Dodavatel v nabídce k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 79 dále předloží seznam minimálně 3 realizovaných zakázek s ročním obratem v souhrnu min. 2 mil. Kč bez DPH poskytnutých za poslední tři roky před zahájením zadávacího řízení, z toho minimálně jedna zakázka musí být obdobného charakteru, tj. zakázka, jejímž předmětem byla recepční služba s přejímkou biologického materiálu k následnému laboratornímu vyšetření s délkou min. 1 rok a s cenou za zakázku min. 1 mil Kč bez DPH.

Vzhledem k odbornosti poskytovaných služeb zadavatel vyžaduje, aby min. jeden vedoucí pracovník měl certifikát manažerského vzdělání (např. rekvalifikací u MŠMT ČR) nebo byl úplného středoškolského vzdělání s maturitou.
Dodavatel dále doloží provedení zdravotních prohlídek zaměstnanců, kteří budou vykonávat službu, a zároveň jejich zařazení do pracovních kategorií dle kategorizace prací.

Nabídková cena je cena konečná včetně všech dalších nákladů pro výkon služby ze strany dodavatele, uvedena bude jako souhrnná cena za šestnáct měsíců poskytovaných recepčních služeb. Jestliže bude nabídková cena obsahovat mimořádně nízkou nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, vyžádá si zadavatel od dodavatele zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny v souladu s ustanovením § 113 ZZVZ.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout nabídku dodavatele, který v předchozích letech nedostál závazkům plynoucím ze vzájemného smluvního vztahu.

Předpokládaná doba zahájení plnění veřejné zakázky je od 1.6.2023 s délkou smluvního závazku na šestnáct měsíců.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.

Zadavatel s ohledem na povahu a smysl veřejné zakázky neidentifikoval možnosti uplatnění zásad odpovědného veřejného zadávání, v souladu s § 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, které by zároveň splnily principy 3E (účelnosti, efektivnosti a hospodárnosti) podle zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: 16 měsíců


Místo plnění veřejné zakázky Sídlištní 136/24, Praha
Ulice: Sídlištní 136/24
Obec: 16503 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.06.2023
Předpokládaná doba plnění do 30.09.2024
Smlouva Smlouva o zajištění... , Uveřejnění v registru smluv

metodická nápověda

Kontextová navigace