Domů  /  Zadávací řízení  /  Spotřební materiál - tonery

Výpis systémových zpráv

Spotřební materiál - tonery

Systémové číslo: T002/23/V00058800
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Zadavatel požaduje ve všech případech dodat POUZE ORIGINÁLNÍ tonerové kazety, nikoliv kazety alternativní! Tonery musí být dodány v neporušených obalech a jejich datum výroby nesmí být starší více jak 3 roky. Je možné nabídnout tonerové kazety ve formě dualpacku či jiných zvýhodněných balení. Maximální cena celé zakázky nesmí překročit 160.000 Kč bez DPH, hodnoceny budou pouze kompletní nabídky (tj. dodání všech poptávaných položek).

Za účelem otevření nabídek a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který podá nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. Následně bude zadávací řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup (smlouva bude realizována formou objednávky - zadavatel ji zpracuje a vystaví na základě vítězné nabídky po ukončení zadávacího řízení). Zadavatel zároveň požaduje, aby byla dodávka provedena kompletně a jednorázově do 14 kalendářních dnů od vystavení a akceptace objednávky.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 17. 3. 2023, 12:00.

Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili vyplněný Krycí list nabídky a vyplněné Čestné prohlášení (oba dokumenty jsou nedílnou přílohou zadávací dokumenty – dokumenty budou podepsány elektronicky nebo bude přiložen alespoň podepsaný prostý sken obou dokumentů), prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 150.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění dalších požadavků uvedených v této výzvě.

Zadavatel upozorňuje, že při převzetí zboží bude provedena kontrola, že dodané zboží bude mít nepoškozený obal a hologram s QR kódem (tonery HP) pro možnost ověření, že jde o originální zboží. V případě, že budou obaly poškozeny či budou na zboží poškozené hologramy s QR kódem (či budou úplně chybět) je zadavatel oprávněn dodávku nepřevzít.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti v zadávacím řízení; odmítnout všechny nabídky a nevystavit objednávku; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam
Dělení na části Ne

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 160 000,00 bez DPH
Předpokládaná hodnota včetně provize bez DPH 162 128,00
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace