Domů  /  Zadávací řízení  /  Pronájem software HP Service…

Výpis systémových zpráv

Pronájem software HP Service Manager Mze na 12 měsíců

Systémové číslo: T002/21/V00057970
Zadavatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
O2 IT Services s.r.o. 02819678 Ano 1 148 940,00 1 390 217,40 20.06.2021 20:25:59
INTEDO s.r.o. 27384373 Ano 1 304 672,00 1 578 653,12 21.06.2021 09:48:58
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva O2 IT Services s.r.o. 02819678
Datum uzavření smlouvy 29.06.2021
Celková smluvní cena bez DPH 1 148 940,00
Celková smluvní cena s DPH 1 390 217,40
Sazba DPH v % 21,00
DPH 241 277,40
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem VZ je roční pronájem SW dle specifikace v Příloze č.1 včetně:
• průběžného poskytováni programových korekcí (upgrade, update)
• možnosti pro IT administrátory MZe spolupracovat se středisky Response Center HP/Micro Focus
• poradenství k funkcím a použití software, diagnóze a řešení problémů
• Ad-hoc požadavků v rozsahu 50MD
Zadavatel předkládá v Příloze č. 1 tohoto záměru specifikaci jednotlivých softwarových položek předmětu plnění s jednoznačným názvem a kódem služby, což jsou v našem případě technické parametry přesně definující požadavek zadavatele. Tyto přesně definované parametry jsou pro uchazeče závazné. Vzhledem k tomu, že požadované licenční pokrytí je možné zajistit pronájmem licencí HPSM nebo Micro Focus, vybere Dodavatel Tabulku A nebo B. Pro vyloučení pochybností uvádíme, že Dodavatel zvolí pouze jednu z navržených variant jako svou závaznou nabídku. V případě hodnocení je jediným kritériem nejnižší nabídková cena bez ohledu na zvolenou variantu.



Položky předmětu:
- Název: Systémová podpora
- Kód z číselníku NIPEZ: 72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72253000-3 - Help desk a podpůrné služby
- Popis: Dohoda o ochraně důvěrných informací předkládaná ze strany uchazeče musí plně korespondovat s textací závazného vzoru Dohody o ochraně důvěrných informací uveřejněné na profilu zadavatele (elektronické tržiště Gemin) jako Příloha č. 2. Dohoda o ochraně důvěrných informací musí být ve formátu pdf. a podepsána kvalifikovaným elektronickým podpisem osoby oprávněné zastupovat dodavatele, přičemž daný dokument musí být ponechán „odemčený“ pro další úpravy, aby bylo možné následně připojit kvalifikovaný elektronický podpis ze strany zadavatele.

Písemná žádost o poskytnutí neveřejné části dokumentace spolu s elektronicky podepsanou Dohodou o ochraně důvěrných informací musejí být zadavateli zaslány prostřednictvím emailu ales.prosek@mze.cz v kopii dana.hynkova@mze.cz. Neveřejná část zadávací dokumentace bude zpřístupněna uchazeči dálkovým přístupem (el. odkaz ke stažení dokumentace), a to do 2 pracovních dní od obdržení písemné žádosti, resp. od obdržení elektronicky (formát pdf.) podepsané Dohody o ochraně důvěrných informací. Dohoda o ochraně důvěrných informací elektronicky podepsaná ze strany Zadavatele bude uchazeči následně zaslána prostřednictvím elektronické pošty (email).

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Těšnov 17/65, Praha
Ulice: Těšnov 17/65
Obec: 11000 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 29.06.2021
Předpokládaná doba plnění do 09.07.2022
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace