Domů  /  Zadávací řízení  /  FEL - Toaletní potřeby 01/2021

Výpis systémových zpráv

FEL - Toaletní potřeby 01/2021

Systémové číslo: T002/21/V00057815
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Velkoobchod ŠAS,s.r.o. 26687119 Ano 879 180,00 1 063 807,80 28.01.2021 12:31:23
Merida Hradec Králové, s.r.o. 49815288 Ne 73 500,00 88 935,00 01.02.2021 11:19:23
Petr Fiala - velkoobchod s... 26381001 Ano 50 239,20 60 789,43 05.02.2021 15:09:10
AB plus CZ s.r.o. 25168860 Ne 66 610,60 80 598,83 01.02.2021 17:18:34
HYGOTREND, s.r.o. 62959093 Ne 52 436,60 63 448,29 08.02.2021 08:14:54
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Petr Fiala - velkoobchod s... 26381001
Datum uzavření smlouvy 19.02.2021
Celková smluvní cena bez DPH 50 229,30
Celková smluvní cena s DPH 60 777,45
Sazba DPH v % 21,00
DPH 10 548,15
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem zakázky je dodávka toaletních potřeb pro FEL ČVUT



Položky předmětu:
- Název: Toaletní potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Popis: Set toaletních potřeb specifikovaných v přiloženém excel souboru.
Prosíme o vyplnění žlutých polí - jednotkové ceny za MJ bez DPH (včetně dopravy) a doplněnou tabulku přidejte ke své nabídce jako přílohu. Celkovou cenu zakázky pak přeneste do GEMINu jako nabídkovou cenu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: set


Místo plnění veřejné zakázky Technická 2, Praha 6
Ulice: Technická 2
Obec: 166 27 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Další místa plnění Karlovo náměstí 13, Praha 2
Ulice: Karlovo náměstí 13
Obec: 120 00 Praha 2
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je 7 kalendářních dní od odeslání objednávky. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy, resp. objednávky. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace