Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka 6 ks notebooků /OSPOD/

Výpis systémových zpráv

Dodávka 6 ks notebooků /OSPOD/

Systémové číslo: T002/20/V00057526
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
COPPEX spol. s r.o. 26491222 Ne 101 694,00 123 049,74 17.07.2020 13:12:34
M Computers s.r.o. 26042029 Ne 96 900,00 117 249,00 23.07.2020 17:36:11
Netfox s.r.o. 27574032 Ano 90 240,00 109 190,40 20.07.2020 10:30:24
Enttiva s.r.o. 28993144 Ne 98 815,29 119 566,50 20.07.2020 14:13:05
IT Děčín s.r.o. 06403638 Ne 94 620,00 114 490,20 23.07.2020 14:20:20
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Netfox s.r.o. 27574032
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, splnění požadavků zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 27.07.2020
Celková smluvní cena bez DPH 90 240,00
Celková smluvní cena s DPH 109 190,40
Sazba DPH v % 21,00
DPH 18 950,40
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Zadavatel požaduje dodávku 6 ks notebooků Lenovo ThinkBook (konfigurace viz podrobný popis položky). Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena je 100.000 Kč bez DPH. (121.000 Kč vč. DPH).

Za účelem otevření nabídek, posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. Následně bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup (smlouva bude uzavřena formou objednávky - zadavatel ji zpracuje na základě vítězné nabídky po ukončení výběrového řízení). Zadavatel požaduje, aby byla dodávka realizována do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky.
Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 120.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň tří obdobných zakázek (prodej obdobného množství a typů notebooků) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.
Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.
Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 16. 7. 2020, 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění smlouvy/objednávky; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu/objednávku s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do uzavření smlouvy/objednávky. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.



Položky předmětu:
- Název: Lenovo ThinkBook 15-IML
- Kód z číselníku NIPEZ: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Popis: Lenovo ThinkBook 15-IML v konfiguraci dle PN: 20RW0002CK (15,6" Full HD displej (1920 × 1080), 4jádrový procesor Intel Core i5–10510U (1,6 GHz, TB 4,2 GHz), 8 GB RAM DDR4, 256 GB SSD, integrovaná grafická karta Intel UHD Graphics, HDMI, WiFi, 5× USB (2× 3.0, 1× USB 2.0, 2× USB-C), HD webkamera, čtečka otisků prstů, Windows 10 Pro). Záruka min. 36 měsíců.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 3
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


- Název: Lenovo ThinkBook 14-IML
- Kód z číselníku NIPEZ: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Popis: Lenovo ThinkBook 14-IML v konfiguraci dle PN: 20RV0002CK (14" Full HD displej (1920 × 1080), 4jádrový procesor Intel Core i5–10210U (1,6 GHz, TB 4,2 GHz), 8 GB RAM DDR4, 256 GB SSD, integrovaná grafická karta Intel UHD Graphics, HDMI, WiFi, 5× USB (2× 3.0, 1× USB 2.0, 2× USB-C), HD webkamera, čtečka otisků prstů, Windows 10 Pro). Záruka min. 36 měsíců.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 3
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Písková 830/25, Praha
Ulice: Písková 830/25
Obec: 14300 Praha Modřany
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Úřad městské části Praha 12 Odbor provozní
Popis doby plnění Zadavatel požaduje, aby byla dodávka realizována do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace