Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka 2 ks aktivních prvků

Výpis systémových zpráv

Dodávka 2 ks aktivních prvků

Systémové číslo: T002/20/V00057524
Zadavatel: Městská část Praha 12

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Netfox s.r.o. 27574032 Ano 151 454,00 183 259,34 16.07.2020 10:28:48
Microshop,s.r.o. 26165031 Ne 136 000,00 164 560,00 24.07.2020 08:28:35
Nextis Services s.r.o. 29385920 Ne 154 760,00 187 259,60 23.07.2020 15:55:44
Thein Digital s.r.o. 60779420 Ano 231 474,00 280 083,54 23.07.2020 22:04:53
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Microshop,s.r.o. 26165031
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, splnění požadavků zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 27.07.2020
Celková smluvní cena bez DPH 136 000,00
Celková smluvní cena s DPH 164 560,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 28 560,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zadavatel požaduje pro rozšíření své současné síťové infrastruktury dodávku 2 ks switchů, typové označení WS-C2960X-48FPD-L výrobce Cisco Systems včetně 2 ks modulů FlexStack-Plus, typové označení C2960X-STACK= (včetně kabeláže). Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena je 300.000 Kč bez DPH. (363.000 Kč vč. DPH). Dodávané zařízení musí být nové, nepoužívané a musí odpovídat normám platným v ČR.

Za účelem otevření nabídek, posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. Následně bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup (smlouva bude uzavřena formou objednávky - zadavatel ji zpracuje na základě vítězné nabídky po ukončení výběrového řízení). Zadavatel požaduje, aby byla dodávka realizována do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky.
Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 300.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň tří obdobných zakázek (prodej obdobného množství a typů datových prvků) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.
Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 17. 7. 2020, 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění smlouvy/objednávky; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu/objednávku s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do uzavření smlouvy/objednávky. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.


Položky předmětu:
- Název: Switch WS-C2960X-48FPD-L včetně modulu FlexStack-Plus
- Kód z číselníku NIPEZ: 32422000-7 - Síťové komponenty
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 32422000-7 - Síťové komponenty
- Popis: 2 ks switch WS-C2960X-48FPD-L výrobce Cisco Systems včetně 2 ks modulů FlaxStack-Plus, typové označení C2960X-STACK= (včetně kabeláže)
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 2
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Písková 830/25, Praha
Ulice: Písková 830/25
Obec: 14300 Praha Modřany
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Úřad městské části Praha 12 Odbor provozní
Popis doby plnění Zadavatel požaduje, aby byla dodávka realizována do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace