Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 80 ks PC

Výpis systémových zpráv

Nákup 80 ks PC

Systémové číslo: T002/20/V00057342
Zadavatel: Městská část Praha 12

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 1 158 019,00 1 401 202,90 31.03.2020 14:49:40
UNIS COMPUTERS, a. s. 63476223 Ne 1 200 000,00 1 452 000,00 01.04.2020 08:38:41
M Computers s.r.o. 26042029 Ne 1 193 600,00 1 444 256,00 01.04.2020 09:48:29
Netfox s.r.o. 27574032 Ano 1 019 440,00 1 233 522,40 30.03.2020 12:36:51
YOUR SYSTEM, spol.s r.o. 00174939 Ne 1 183 730,00 1 432 313,30 31.03.2020 21:54:07
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Netfox s.r.o. 27574032
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejvýhodnější nabídku předložila společnost Netfox s.r.o. Nabídka je úplná a splňuje kvalifikační, obecné i technické požadavky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci. Komise pro vyhodnocení veřejné zakázky se jednomyslně shodla, že nabídka společnosti je nabídkou vítěznou a doporučila výběr Radě MČ Praha 12. Rada MČ následně svým usnesením č. R-69-013-20 ze dne 7.4.2020 výběr schválila.
Datum uzavření smlouvy 07.04.2020
Celková smluvní cena bez DPH 1 019 440,00
Celková smluvní cena s DPH 1 233 522,40
Sazba DPH v % 21,00
DPH 214 082,40
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Zadavatel požaduje dodávku 80 ks mini desktop PC. Technické požadavky na PC jsou uvedeny v příloze „technická specifikace“. Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena je 1.200.000 Kč bez DPH (tj. 1.452.00 Kč vč. DPH).

Za účelem otevření nabídek, posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr účastníka svým usnesením schválí, bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup pro uzavření smlouvy. Zadavatel požaduje, aby byla dodávka provedena kompletně a jednorázově (nikoliv na etapy) do 45 kalendářních dnů od účinnosti smlouvy.

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu s celkovou nabídkovou cenou (korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti), sken podepsaného Čestného prohlášení, prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 1.500.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Zadavatel dále požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili doplněný návrh smlouvy (zvýrazněná místa označená textem "doplní účastník"). Doplněný návrh smlouvy účastník uloží jako nedílnou součást své nabídky na elektronické tržiště.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň tří obdobných zakázek (prodej obdobného počtu PC/notebooků) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 20. 3. 2020, 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění smlouvy; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do uzavření smlouvy. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.



Položky předmětu:
- Název: Mini desktop PC
- Kód z číselníku NIPEZ: 30200000-1 - Počítače
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30200000-1 - Počítače
- Popis: Technická specifikace PC včetně výzvy, krycího listu a čestného prohlášení - viz příloha
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 80
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Písková 830/25, Praha
Ulice: Písková 830/25
Obec: 14300 Praha Modřany
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Úřad městské části Praha 12 Odbor provozní
Popis doby plnění Dle znění smlouvy.
Smlouva Kupní smlouva -...

metodická nápověda

Kontextová navigace