Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 35 ks monitorů

Výpis systémových zpráv

Nákup 35 ks monitorů

Systémové číslo: T002/20/V00057339
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 70 000,00 84 700,00 19.03.2020 14:13:24
ACTEC spol. s r.o. 26197588 Ne 82 740,00 100 115,40 19.03.2020 16:55:03
Netfox s.r.o. 27574032 Ano 73 850,00 89 358,50 19.03.2020 11:33:32
GESTO COMPUTERS, spol. s r.o. 48034711 Ne 78 400,00 94 864,00 19.03.2020 12:49:04
VŠE PRO TISK s.r.o. 28069153 Ne 92 575,00 112 015,75 19.03.2020 13:20:45
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva IT Děčín s.r.o. 06403638
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejvýhodnější nabídku předložila společnost IT Děčín s.r.o. a společnost C SYSTEM CZ a.s.Nabídková cena obou společností je shodná. Z tohoto důvodu komise využije postupu pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek, uvedeného ve výzvě, tj. „V případě shody nabídkových cen bude zadavatelem preferována nabídka, která byla doručena dříve“. Na základě údajů z elektronického tržiště byly porovnány časy doručení obou nabídek: IT Děčín s.r.o. 19.03.2020 08:09:13 C SYSTEM CZ a.s. 19.03.2020 14:22:01 Na základě těchto údajů byla jako první v pořadí stanovena nabídka společnosti IT Děčín, jako druhá pak nabídka společnosti C SYSTEM CZ a. s. Nabídka IT Děčín je úplná a splňuje kvalifikační, obecné i technické požadavky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci. Komise pro vyhodnocení veřejné zakázky se jednomyslně shodla, že nabídka společnosti je nabídkou vítěznou.
Datum uzavření smlouvy 20.03.2020
Celková smluvní cena bez DPH 70 000,00
Celková smluvní cena s DPH 84 700,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 14 700,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zadavatel požaduje dodávku 35 ks monitorů – viz podrobný popis u položky. Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena je 105.000 Kč bez DPH. (127.050 Kč vč. DPH).
Za účelem otevření nabídek, posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. Následně bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup (smlouva bude uzavřena formou objednávky - zadavatel ji zpracuje na základě vítězné nabídky po ukončení výběrového řízení). Zadavatel požaduje, aby byla dodávka provedena kompletně a jednorázově (nikoliv na etapy) do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky.

Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 150.000 Kč na jednu pojistnou událost.
Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.
Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 16. 3. 2020, 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění smlouvy; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do uzavření smlouvy. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.



Položky předmětu:
- Název: Monitor Philips 24"
- Kód z číselníku NIPEZ: 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
- Popis: Monitor - Philips 24", IPS, 1920x1080@60Hz, 250cd, D-Sub, DVI, HDMI, audio (part number: 243V7QDAB )
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 35
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Písková 830/25, Praha
Ulice: Písková 830/25
Obec: 14300 Praha Modřany
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Úřad městské části Praha 12 Odbor provozní
Popis doby plnění do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace