Domů  /  Zadávací řízení  /  Služby správy a…

Výpis systémových zpráv

Služby správy a postimplementační podpory aplikačního SW

Systémové číslo: T002/19/V00057149
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Ing. Jakub Hrádek 73083054 Ano 413,00 499,73 05.11.2019 16:06:15
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Ing. Jakub Hrádek 73083054
Datum uzavření smlouvy 20.11.2019
Celková smluvní cena bez DPH 413,00
Celková smluvní cena s DPH 499,73
Sazba DPH v % 21,00
DPH 86,73
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Poskytování služeb správy a postimplementační podpory aplikačního SW po dobu max. 2 měsíců v rozsahu 200 odpracovaných hodin podpory. Dodávané služby budou provedeny vzdáleně pomocí prostřednictvím internetové sítě a případně vzdálené správy. Smlouva zahrnuje následující aktivity:
Podporu uvedení do ostrého provozu pro moduly ÚAP zajišťující poskytování prostorových a průvodních dat přihlášeným uživatelům (Poskytování podkladů pro účely územního plánování ÚAP) - (https://uap.nature.cz/);
Nastavení cílových subjektů a uživatelských práv pro očekávaný provoz;
Otestování provozu modulu v interní síti zhotovitele - kontrola správné synchronizace emailových notifikací, nastavení vhodného cyklu detekce změn v poskytovaných datech;
Nastavení vhodného formátu notifikačních služeb;
Účast na koordinačních schůzkách v místě Objednatele v rozsahu 1x za 21 dní (v případě, že nebude oboustranně dohodnuto jinak) po dobu trvání smlouvy. Předpokládanou hodnotou je maximální cena služeb. Nabídkovou cenou je cena za 1 hodinu práce.


Položky předmětu:
- Název: Služby správy a postimplementační podpory aplikačního SW
- Kód z číselníku NIPEZ: 72421000-7 - Vývojové služby internetových nebo intranetových klientských aplikací
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72421000-7 - Vývojové služby internetových nebo intranetových klientských aplikací
- Popis: Poskytování služeb správy a postimplementační podpory aplikačního SW po dobu max. 2 měsíců v rozsahu 200 odpracovaných hodin podpory. Dodávané služby budou provedeny vzdáleně pomocí prostřednictvím internetové sítě a případně vzdálené správy. Smlouva zahrnuje následující aktivity:
Podporu uvedení do ostrého provozu pro moduly ÚAP zajišťující poskytování prostorových a průvodních dat přihlášeným uživatelům (Poskytování podkladů pro účely územního plánování ÚAP) - (https://uap.nature.cz/);
Nastavení cílových subjektů a uživatelských práv pro očekávaný provoz;
Otestování provozu modulu v interní síti zhotovitele - kontrola správné synchronizace emailových notifikací, nastavení vhodného cyklu detekce změn v poskytovaných datech;
Nastavení vhodného formátu notifikačních služeb;
Účast na koordinačních schůzkách v místě Objednatele v rozsahu 1x za 21 dní (v případě, že nebude oboustranně dohodnuto jinak) po dobu trvání smlouvy. Předpokládanou hodnotou je maximální cena služeb. Nabídkovou cenou je cena za 1 hodinu práce.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha 11 - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha 11 - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 21.11.2019
Předpokládaná doba plnění do 21.01.2020
Smlouva Smlouva o dílo

metodická nápověda

Kontextová navigace