Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského papíru…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského papíru formátu A4 pro SFRB

Systémové číslo: T002/18/V00056607
Zadavatel: Státní fond podpory investic

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 24 240,00 29 330,40 16.01.2019 12:09:03
Rec 21 s.r.o. 47985798 Ne 24 620,00 29 790,20 21.01.2019 09:40:33
SDZP-družstvo 25476092 Ne 27 300,00 33 033,00 18.01.2019 12:24:16
Jan Vytopil 13615033 Ne 24 320,00 29 427,20 21.01.2019 07:54:46
ProfiTechnika CZ s.r.o. 28647050 Ne 24 780,00 29 984,00 21.01.2019 00:48:09
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ACTIVA spol. s r.o. 48111198
Datum uzavření smlouvy 28.01.2019
Celková smluvní cena bez DPH 24 240,00
Celková smluvní cena s DPH 29 330,40
Sazba DPH v % 21,00
DPH 5 090,40
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Nákup kancelářského papíru formátu A4 dle specifikace uvedené v Příloze č. 1 této Výzvy - Závazný návrh Objednávky včetně příloh. Obchodní podmínky, záruční a dodací lhůty a ostatní obchodní náležitosti jsou obsaženy v Příloze č. 1 této Výzvy. Vzhledem k tomu, že předpokládaná hodnota této zakázky je nižší než částka 2 mil. Kč bez DPH, jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu ve smyslu ustanovení § 27 zákona č. 134/2016 Sb., ZZVZ, a tato VZ tak v souladu s ustanovením § 31 ZZVZ není zadávána v zadávacím řízení dle ZZVZ. Zadavatel je oprávněn obdobně dle § 46 ZZVZ požadovat po účastnících řízení, aby v přiměřené době objasnili nebo doplnili chybějící či nejasné údaje nebo doklady. V případě nepředložení požadovaných údajů nebo dokladů na základě žádosti nebo při neposkytnutí součinnosti při objasňování nebo doplňování podané nabídky budou tito účastníci vyloučeni z výběrového řízení obdobně dle § 48 odst. 2 písm. b) ZZVZ.


Položky předmětu:
- Název: Jednotková cena za karton (karton = 5 balení po 500 listech papíru)
- Kód z číselníku NIPEZ: 30197644-2 - Xerografický papír
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30197644-2 - Xerografický papír
- Popis: Do nabídkové ceny uveďte jednotkovou cenu za 1 karton (1 karton = 5 balení po 500 listech), výsledná celková cena za celou zakázku musí obsahovat veškeré náklady na doručení zboží na pracoviště Fondu a musí odpovídat nabídkové ceně uvedené v Závazném návrhu Objednávky. Všechny technické požadavky i požadavky na dodání zboží jsou uvedené v Příloze č. 1 této Výzvy včetně jejích příloh.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 80
- Měrná jednotka: kartonů
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Vinohradská 1896/46, Praha 2
Ulice: Vinohradská 1896/46
Obec: 120 00 Praha 2
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Další místa plnění Dolní náměstí 9, Olomouc
Ulice: Dolní náměstí 9
Obec: 77900 Olomouc
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Popis doby plnění 1-2/2019
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace