Domů  /  Zadávací řízení  /  Prodloužení technické podpory…

Výpis systémových zpráv

Prodloužení technické podpory programů Oracle na rok 2019

Systémové číslo: T002/18/V00056520
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Neit Consulting s.r.o. 27369871 Ano 440 232,66 532 681,52 08.11.2018 14:03:56
TECHNISERV IT, spol. s r.o. 26298953 Ano 425 100,00 514 371,00 29.11.2018 16:37:12
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva TECHNISERV IT, spol. s r.o. 26298953
Datum uzavření smlouvy 13.12.2018
Celková smluvní cena bez DPH 425 100,00
Celková smluvní cena s DPH 514 371,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 89 271,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem služby je prodloužení (nákup a zajištění) služeb technické podpory programů Oracle v požadovaném období zahrnující Software Update License & Support pro níže uvedené smluvně zajištěné produkty.

Licence Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, CSI číslo 16132736, 2 licence, období 31.12.2018 – 30.12.2019
Licence Oracle Database Standard Edition 2 - Processor Perpetual, CSI číslo 18281992, 2 licence, období 16.11.2018 – 15.11.2019
Licence Oracle Linux Support, CSI číslo 18284615, 1 licence, období 16.11.2018 – 15.11.2019

Specifikace výše uvedených produktů je uvedena v Příloze č. 1 – Specifikace produktů Oracle

Služba Software Update License & Support musí zahrnovat:
- Dodávku nových verzí software.
- Servisní verze pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému.
- Opravy chyb softwaru, opravné kódy.
- Dokumentaci k novým verzím software.
- Nepřetržitou elektronickou pomoc pro řešení problémů a dotazů Odběratele, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- Přímý elektronický přístup k pracovníkům oddělení Support pro řešení problémů, oznámení závady v produktu, objasnění dokumentace, oznámení požadavku na rozšíření funkčnosti produktu a technickou pomoc pro problémy a dotazy během obvyklé pracovní doby. Služby oddělení Support řeší problémy prokazatelné v aktuálně podporovaných verzích Programů za předpokladu, že tyto Programy nebyly změněny a jsou provozovány na podporované konfiguraci hardwaru a operačního systému.
- Priorita řešení podle pracovního dopadu dodavatel bude pracovat na řešení požadavků Odběratele v souladu s úrovněmi závažnosti stanovenými podle dopadu problému na pracovní činnost Odběratele.
- Přístup k informacím dodavatele prostřednictvím elektronických systémů. Technické pokyny, návrhy, informace o vývoji produktů, dostupnost produktů, oznámení o ukončení podpory, podrobnosti o známých problémech včetně náhradních řešení.


Položky předmětu:
- Název: Prodloužení technické podpory programů Oracle na rok 2019
- Kód z číselníku NIPEZ: 72253200-5 - Systémová podpora
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72253200-5 - Systémová podpora
- Popis: Předmětem služby je prodloužení (nákup a zajištění) služeb technické podpory programů Oracle v požadovaném období zahrnující Software Update License & Support pro níže uvedené smluvně zajištěné produkty.

Licence Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, CSI číslo 16132736, 2 licence, období 31.12.2018 – 30.12.2019
Licence Oracle Database Standard Edition 2 - Processor Perpetual, CSI číslo 18281992, 2 licence, období 16.11.2018 – 15.11.2019
Licence Oracle Linux Support, CSI číslo 18284615, 1 licence, období 16.11.2018 – 15.11.2019

Specifikace výše uvedených produktů je uvedena v Příloze č. 1 – Specifikace produktů Oracle

Služba Software Update License & Support musí zahrnovat:
- Dodávku nových verzí software.
- Servisní verze pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému.
- Opravy chyb softwaru, opravné kódy.
- Dokumentaci k novým verzím software.
- Nepřetržitou elektronickou pomoc pro řešení problémů a dotazů Odběratele, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- Přímý elektronický přístup k pracovníkům oddělení Support pro řešení problémů, oznámení závady v produktu, objasnění dokumentace, oznámení požadavku na rozšíření funkčnosti produktu a technickou pomoc pro problémy a dotazy během obvyklé pracovní doby. Služby oddělení Support řeší problémy prokazatelné v aktuálně podporovaných verzích Programů za předpokladu, že tyto Programy nebyly změněny a jsou provozovány na podporované konfiguraci hardwaru a operačního systému.
- Priorita řešení podle pracovního dopadu dodavatel bude pracovat na řešení požadavků Odběratele v souladu s úrovněmi závažnosti stanovenými podle dopadu problému na pracovní činnost Odběratele.
- Přístup k informacím dodavatele prostřednictvím elektronických systémů. Technické pokyny, návrhy, informace o vývoji produktů, dostupnost produktů, oznámení o ukončení podpory, podrobnosti o známých problémech včetně náhradních řešení.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění do 30.12.2019
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace