Domů  /  Zadávací řízení  /  Dohled a správa systémů Lotus…

Výpis systémových zpráv

Dohled a správa systémů Lotus Notes

Systémové číslo: T002/18/V00055888
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ Ne

Předmět zakázky

Stručný popis Poskytování služeb spojených s dohledem a správou systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler.
Tato činnost zahrnuje:
a) dohled a správa 45 Lotus Domino server v režimu 8 x 5;
b) dohled a správa Lotus Sametime server a klientů v režimu 8 x 5;
c) dohled a správa Lotus Traveler server a mobilních klientů v režimu 8 x 5;
d) správa 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech);
e) podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad);
f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino;
g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách;
h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino;
i) vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino;
j) správa číselníků v prostředí Lotus Notes/Domino;
k) správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes/Domino;
l) importy a exporty dat a jejich správa;
m) školení uživatelů;
n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem;
o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem, - s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní;
p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 578 512,00 bez DPH
Předpokládaná hodnota včetně provize bez DPH 578 512,00
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Uzavřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace