Domů  /  Zadávací řízení  /  Dohled a správa systémů Lotus…

Výpis systémových zpráv

Dohled a správa systémů Lotus Notes

Systémové číslo: T002/18/V00055888
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Robert Kefurt 16883195 Ano 380,00 380,00 22.05.2018 09:48:59
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Robert Kefurt 16883195
Datum uzavření smlouvy 01.06.2018
Celková smluvní cena bez DPH 578 512,40
Celková smluvní cena s DPH 700 000,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 121 487,60
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Poskytování služeb spojených s dohledem a správou systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler.
Tato činnost zahrnuje:
a) dohled a správa 45 Lotus Domino server v režimu 8 x 5;
b) dohled a správa Lotus Sametime server a klientů v režimu 8 x 5;
c) dohled a správa Lotus Traveler server a mobilních klientů v režimu 8 x 5;
d) správa 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech);
e) podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad);
f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino;
g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách;
h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino;
i) vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino;
j) správa číselníků v prostředí Lotus Notes/Domino;
k) správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes/Domino;
l) importy a exporty dat a jejich správa;
m) školení uživatelů;
n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem;
o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem, - s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní;
p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní.


Položky předmětu:
- Název: Dohled a správa systémů Lotus Notes
- Kód z číselníku NIPEZ: 72267100-0 - Údržba programového vybavení pro informační technologie
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72267100-0 - Údržba programového vybavení pro informační technologie
- Popis: Poskytování služeb spojených s dohledem a správou systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler.
Tato činnost zahrnuje:
a) dohled a správa 45 Lotus Domino server v režimu 8 x 5;
b) dohled a správa Lotus Sametime server a klientů v režimu 8 x 5;
c) dohled a správa Lotus Traveler server a mobilních klientů v režimu 8 x 5;
d) správa 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech);
e) podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad);
f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino;
g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách;
h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino;
i) vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino;
j) správa číselníků v prostředí Lotus Notes/Domino;
k) správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes/Domino;
l) importy a exporty dat a jejich správa;
m) školení uživatelů;
n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem;
o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem, - s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní;
p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Kč vč. DPH/hodina
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 578 512,00


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění viz návrh smlouvy
Smlouva Podepsaná smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace