Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění recepční služby ve…

Výpis systémových zpráv

Zajištění recepční služby ve Státním veterinárním ústavu Praha s kontrolou objektů v areálu SVÚ Praha

Systémové číslo: T002/18/V00055722
Zadavatel: Státní veterinární ústav Praha

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
SBS TRANSFIN s.r.o. 27392376 Ano 897 900,00 1 086 459,00 13.04.2018 08:05:11
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva SBS TRANSFIN s.r.o. 27392376
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší nabízená cena
Datum uzavření smlouvy 24.04.2018
Celková smluvní cena bez DPH 897 900,00
Celková smluvní cena s DPH 1 086 459,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 188 559,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou objektů SVÚ Praha.


Položky předmětu:
- Název: Recepční služby
- Kód z číselníku NIPEZ: 79992000-4 - Recepční služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79992000-4 - Recepční služby
- Popis: Jedná se o zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou objektů SVÚ Praha dle Rámcového popisu činnosti recepční služby (příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby). Pracovníci dodavatele musí mít zkušenosti s manipulací s biologickým materiálem v režimu kvality akreditované zkušební laboratoře dle ČSN ISO EN 17025 (nutné doložit). Zadavatel si vyhrazuje možnost osobního pohovoru s dodavatelem z důvodu prověření znalostí ve vztahu s manipulací se vzorky a infekčním materiálem. Doporučujeme prohlídku místa plnění VZ z důvodu specifik v požadované recepční službě. Zadavatel si jako podmínku pro podání nabídky plnění služeb vyhrazuje maximální počet pracovníků dodavatele k plnění služby, viz. příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby. Pracovníci dodavatele musí být trestně bezúhonní, schopni manipulace s břemeny o hmotnosti nad 15kg a být schopni výkonu noční práce.

Dodavatel v nabídce k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 79 dále předloží seznam minimálně 3 realizovaných zakázek s ročním obratem min. 2 mil. Kč. Vzhledem k odbornosti poskytovaných služeb zadavatel vyžaduje, aby min. jeden vedoucí pracovník měl certifikát manažerského vzdělání (např. rekvalifikací u MŠMT ČR) nebo byl úplného středoškolského vzdělání s maturitou.

Jestliže bude nabídková cena obsahovat mimořádně nízkou nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, vyžádá si zadavatel od dodavatele zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny v souladu s ustanovením § 113 ZZVZ.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout nabídku dodavatele, který v předchozích letech nedostál závazkům plynoucím ze vzájemného smluvního vztahu.

Předpokládaná doba zahájení plnění veřejné zakázky je od 30.4.2018 s délkou smluvního závazku na jeden rok.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 8 760
- Měrná jednotka: Hodina


Místo plnění veřejné zakázky Sídlištní 136/24, Praha
Ulice: Sídlištní 136/24
Obec: 16503 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.05.2018
Předpokládaná doba plnění do 30.04.2019
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace