Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka služby Antispam +…

Výpis systémových zpráv

Dodávka služby Antispam + antivir s SLA filtru pro město Dobříš na období 2018 - 2021

Systémové číslo: T002/18/V00055640
Zadavatel: Město Dobříš

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Excello s.r.o. 27444899 Ano 97 845,00 118 392,45 05.04.2018 11:47:55
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Excello s.r.o. 27444899
Datum uzavření smlouvy 25.04.2018
Celková smluvní cena bez DPH 96 560,00
Celková smluvní cena s DPH 116 837,60
Sazba DPH v % 21,00
DPH 20 277,60
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodávka služby Antispam + antivir s SLA filtru pro město Dobříš na 36 měsíců, technické podrobnosti viz zadávací dokumentace.


Položky předmětu:
- Název: antivirového a antispamového filtru
- Kód z číselníku NIPEZ: 48760000-3 - Balík programů pro ochranu před viry
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 48760000-3 - Balík programů pro ochranu před viry
- Popis: Základní minimální požadavky pro požadovanou dodávku SLA služby antivirového a antispamového filtru

- nabízené řešení antivirového a antispamového filtru požadujeme dodat jako SLA službu pro ochranu e-mailové komunikace, vč. hrozeb typu phising apod. šířených pomocí e-mailové komunikace

- nabízené řešení antivirového a antispamového filtru musí pracovat s e-mail poštou zadavatele na vzdálených zařízeních dodavatele služby

- e-mail pošta zadavatele bude na zařízení dodavatele přesměrována pomocí DNS záznamů na straně zadavatele

- veškerá komunikace mezi zařízeními dodavatele a poštovními servery zadavatele musí probíhat na šifrovaném komunikačním kanálu pomocí TLS technologie

- pokud je dodávané řešení dodavatelem licencováno na počet e-mail schránek, tak počet obsluhovaných e-mail schránek zadavatele musí být minimálně 250

- pokud je dodávané řešení dodavatelem licencováno na počet e-mailů tak počet zpracovaných e-mail zpráv za jeden měsíc musí být minimálně 50 000 ks

- vzdálené zařízení dodavatele musí být konfigurováno v režimu vysoké dostupnosti služby s garantovanou dostupnosti minimálně 99 % s tím, že nabízené řešení musí být provozováno a zálohováno minimálně ve dvou vzájemně nezávislých lokalitách fyzicky umístěných v rámci Evropské unie s podporou loadbalancing a failover technologií

- v případě nedostupnosti poštovních serverů zadavatele musí být životnost fronty nepřevzatých e-mailů minimálně 168 hodin

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí být plně funkční bez jakékoliv potřeby dodavatele měnit interní e-mailové služby, které běží na poštovních serverech zadavatele (samozřejmě toto je myšleno kromě nutné změny MX a SMTP záznamů na přesměrování pošty)

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí pracovat s účinností filtrace spamu minimálně 99% a to včetně blokace nebo označení anglického i neanglického spamu

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí obsahovat minimálně dva antivirové programy od různých výrobců, které musí být jiné než námi používaný ESET na koncových stanicích a serverech

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí obsahovat funkcionalitu na filtrování e-mail pošty včetně všech příloh a to bez ohledu na velikost přílohy a skutečnou koncovku přílohy

- kontrola příloh musí být nastavena i pro vnořené archivní formáty (například více zip souborů v sobě)

- e-mail včetně přílohy o velikosti do 15MB musí projít nabízeným antivirovým a antispamovým řešením dodavatele nejdéle za maximální čas pěti minut (toto kritérium bude otestováno v rámci zkušebního provozu)

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí plně pracovat na protokolech IPv4 i IPv6

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí logovat veškerou komunikaci procházející přes zařízení dodavatele s uchováváním logu minimálně po dobu 12 měsíců s možností prohlížení těchto logů pomocí webového rozhraní poskytnutého dodavatelem

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí umět podepisovat odchozí e-mail poštu doménovým ověřovacím klíčem minimálně pomocí technologií DomainKeys a DKIM

- nabízené antivirové a antispamové řešení musí být možno spravovat zadavatelem pomocí webového rozhraní poskytnutého dodavatelem

- pomocí webového rozhraní služby musí být možno po požadovanou dobu logování minimálně 12 měsíců, vyhledávat v těchto log datech fulltextově a to minimálně v kombinaci následujících kritérií: odesílatel, příjemce, předmět zprávy, ID zprávy, IP adresa, příloha

- pomocí webového rozhraní služby musí být zadavateli umožněno, měnit nastavení, jakého skóre musí zpráva dosáhnout, aby s ní bylo nějak nakládáno (označení jako SPAM, zahození jako SPAM a podobně) s tím, že prvotní nastavení bude provedeno od dodavatele po předchozí domluvě se zadavatelem

- pomocí webového rozhraní služby musí jít zadavatelem měnit zapnutí/vypnutí antispamového a antivirového řešení a to jak na celou doménu @mestodobris.cz tak i na úrovni jednotlivých adresátů vnitřní pošty

- pomocí webového rozhraní musí jít zadavatelem nastavit pravidla (Whitelist a Blacklist) minimálně v rozsahu jednotlivých odesílatelů, doménových jmen, nebo IP adres v4 i v6 a toto musí být možno nastavit jak na celou doménu @mestodobris.cz tak i na úrovni jednotlivých adresátů vnitřní pošty

Požadavky na obchodní a záruční podmínky:
- nabízené řešení požadujeme dodat na dobu 36 měsíců trvání od podpisu SLA smlouvy

- v rámci nabídkové ceny musí být zahrnuta technická podpora zadavatele s dostupností minimálně 5x8 a možností komunikace v českém jazyce

- součástí nabídkové ceny bude administrátorské školení pro správce zadavatele na obsluhu všech součástí antivirového a antispamového filtru min. v rozsahu 4 hodin, možné on-line formou

- fakturace na celé období 36 měsíců může proběhnout nejdříve po minimálně měsíčním zkušebním provozu, kdy bude ověřeno, že nabízené řešení plně splňuje tuto výše uvedenou specifikaci a následně vystavená faktura musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu s placenou částkou v českých korunách a musí mít splatnost minimálně 14 dní

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 95 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Mírové náměstí 119, Dobříš
Ulice: Mírové náměstí 119
Obec: 26301 Dobříš
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Předpokládaná doba plnění od 25.04.2018
Předpokládaná doba plnění do 25.04.2021
Smlouva smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace