Domů  /  Zadávací řízení  /  Administrativní podpora ISOP

Výpis systémových zpráv

Administrativní podpora ISOP

Systémové číslo: T002/17/V00055278
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Miroslava Landová 06304699 Ano 132,23 160,00 27.12.2017 11:27:19
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Miroslava Landová 06304699
Datum uzavření smlouvy 17.01.2018
Celková smluvní cena bez DPH 264 461,99
Celková smluvní cena s DPH 319 999,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 55 537,02
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem VZ je dodávka služeb podporujících činnost Informačního systému ochrany přírody (ISOP) zejména:
a) administrativní a organizační podpora vývoje a správy ISOP;
b) organizace a účast na projektových schůzkách - tvorba zápisů ze schůzek;
c) sledování harmonogramu a kontrola úkolování a plnění v rámci projektových týmů;
d) evidence požadavků, včetně případné komunikace s uživateli;
e) spolupodílení se na projektovém reportingu, přípravě prezentací, dokumentací;
f) kompletace a formalizace dokumentů, smluv, ujednání;
g) spolupráce na přípravě podkladů pro veřejné zakázky;
h) další podpůrné administrativní činnosti na základě požadavků Objednatele


Položky předmětu:
- Název: Administrativní podpora ISOP
- Kód z číselníku NIPEZ: 75100000-7 - Administrativní služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 75100000-7 - Administrativní služby
- Popis: Předmětem VZ je dodávka služeb podporujících činnost Informačního systému ochrany přírody (ISOP) zejména:
a) administrativní a organizační podpora vývoje a správy ISOP;
b) organizace a účast na projektových schůzkách - tvorba zápisů ze schůzek;
c) sledování harmonogramu a kontrola úkolování a plnění v rámci projektových týmů;
d) evidence požadavků, včetně případné komunikace s uživateli;
e) spolupodílení se na projektovém reportingu, přípravě prezentací, dokumentací;
f) kompletace a formalizace dokumentů, smluv, ujednání;
g) spolupráce na přípravě podkladů pro veřejné zakázky;
h) další podpůrné administrativní činnosti na základě požadavků Objednatele.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Kč vč. DPH/hodina
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění viz návrh smlouvy
Smlouva Podepsaná smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace