Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka spotřebního materiálu…

Výpis systémových zpráv

Dodávka spotřebního materiálu pro kopírovací stroje KYOCERA

Systémové číslo: T002/17/V00053705
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
Evidenční čísla zadavatele: 16299/2017-OKT

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 28 062,00 33 955,02 15.06.2017 14:50:59
KYOCERA Document Solutions... 40764281 Ano 26 838,00 32 473,98 15.06.2017 09:42:30
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Ne 26 714,00 32 323,94 12.06.2017 13:22:33
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 27 684,00 33 497,64 12.06.2017 07:35:39
Spolek Trend vozíčkářů Olomouc 61984680 Ne 27 049,86 32 730,30 18.06.2017 19:37:17
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562
Datum uzavření smlouvy 21.06.2017
Celková smluvní cena bez DPH 26 714,00
Celková smluvní cena s DPH 32 323,94
Sazba DPH v % 21,00
DPH 5 609,94
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem výběrového řízení je dodávka spotřebního materiálu pro multifunkční kopírovací stroje KYOCERA TASKalfa dle specifikace uvedené v popisu předmětu VZ.

Zakázka bude dodána na adresu zadavatele.
Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu veřejné zakázky tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.
Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později.

Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce minimálně 24 měsíců pokud není uvedeno u jednotlivých položek ve specifikaci jinak.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží. Splatnost faktury minimálně 21 dní.

Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.

Vybraný dodavatel je povinen doručit zadavateli zpět podepsanou objednávku do 5 dnů od jejího doručení dodavateli. Pokud tak neučiní je zadavatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.

Zadavatel je oprávněn zveřejnit objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem na interních informačních systémech a na profilu zadavatele.

Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) v souladu s ustanovením § 31 zákona podle zásad § 6 zákona.
Výběrové řízení (dále též „zadávací řízení“) je realizováno přiměřeně k pojmům a principům použitým v zákoně.

Pokud výzva v jednotlivých ustanoveních odkazuje na text zákona, nejedná se o postup v některém zadávacím řízení dle zákona.
Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona.


Položky předmětu:
- Název: Toner Kyocera TASKalfa 3551ci - černý
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Popis: Černý toner označení: TK-8305K. Originální toner dodávaný a schválený výrobcem daného zařízení pro ČR.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 18
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 23.06.2017
Předpokládaná doba plnění do 30.06.2017
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace