Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup/dodání 8 ks…

Výpis systémových zpráv

Nákup/dodání 8 ks kancelářských křesel

Systémové číslo: T002/17/V00050759
Zadavatel: Česká republika - Úřad...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
B - CREDIT s.r.o. 60066091 Ano 34 000,00 41 140,00 24.03.2017 14:26:33
JP-KONTAKT, s.r.o. 25922378 Ne 39 592,00 47 906,00 23.03.2017 09:38:52
ALKON interier s.r.o. 64825205 Ano 37 560,00 45 447,60 26.03.2017 21:41:11
ATEX spol. s r.o. 47451203 Ne 47 600,00 57 596,00 22.03.2017 12:59:06
Pavel Rašovský 49850776 Ano 31 600,00 38 236,00 27.03.2017 08:24:11
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Ing. Milan Bastl 63267985
Datum uzavření smlouvy 03.04.2017
Celková smluvní cena bez DPH 31 112,00
Celková smluvní cena s DPH 37 645,52
Sazba DPH v % 21,00
DPH 6 533,52
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je nákup a dodání 8 kusů kancelářských křesel s nosností do 160 kg.

Součástí VZ je atest výrobku ze Státního zkušebního úřadu, nebo certifikát GS platný pro Evropu nebo prohlášení o shodě podle §13 Zákona 22/1997 Sb.

Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.

Termín dodání 21 od doručení objednávky dodavateli.

Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.

Splatnost faktury minimálně 21 dní.

V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 5 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.

Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.

Zadavatel je oprávněn objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem zveřejnit.
Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) v souladu s ustanovením § 31 zákona podle zásad § 6 zákona. Výběrové řízení (dále též „zadávací řízení“) je realizováno přiměřeně k pojmům a principům použitým v zákoně. Pokud výzva v jednotlivých ustanoveních odkazuje na text zákona, nejedná se o postup v některém zadávacím řízení dle zákona. Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské křeslo
- Kód z číselníku NIPEZ: 39112000-0 - Židle
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39112000-0 - Židle
- Popis: kancelářské křeslo,
vysoký opěrák,
ergonomické tvarování sedáku i opěráku,
synchronní nastavení síly protiváhy,
nosnost 160 kg,
kovový kříž,
nastavitelné područky,
celočalouněné - potah látka - černá barva - odolnost min. 100 000 cyklů,
minimální výška židle 118-122 cm,
maximální výška židle 127-132 cm,
hloubka sedáku 46-50 cm,
minimální výška sedáku 43-45 cm,
maximální výška sedáku 52-54 cm,
nastavení výšky plynovým pístem,
kolečka pro všechny typy podlah,
záruka 60 měsíců.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 8
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 6 500,00


Místo plnění veřejné zakázky nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Termín dodání : 21 dní od doručení objednávky dodavateli. V případě, že dodavatel nedodá zboží ve sjednané lhůtě, je objednatel oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny objednaného zboží za každý i započatý den prodlení.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace