Domů  /  Zadávací řízení  /  Výběr autoservisu pro údržbu…

Výpis systémových zpráv

Výběr autoservisu pro údržbu a opravy služebních vozidel ČCCR – CzechTourism

Systémové číslo: T002/16/V00048489
Zadavatel: Česká centrála cestovního...

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ Ne
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Zadavatel požaduje, aby vybraný dodavatel v rámci plnění této veřejné zakázky zabezpečil:
1. záruční a pozáruční servis,
2. pravidelné servisní prohlídky,
3. zajištění STK a měření emisí,
4. opravy mechanické i karosářské,
5. odborné opravy elektrických zařízení vozidel,
6. přednostní pneuservis v souvislosti se sezónní obměnou a uskladnění pneu; opravy defektů,
7. komunikace, vyřízení i následná likvidace všech pojistných událostí se smluvní pojišťovnou Zadavatele. Smluvní pojišťovnou Zadavatele je Česká pojišťovna, a.s.,
8. zajištění asistenčních služeb vozidel v případě potřeby nejen v ČR, ale i na teritoriu Evropy,
9. přistavení náhradního vozidla v případě dlouhodobější opravy, čímž se rozumí doba opravy na dva a více dnů,
10. poskytnutí náhradního vozidla v případě neočekávané závady, nehody či odcizení v průběhu užívání služebního vozidla,
11. vyzvednutí vozidla ze sídla Zadavatele před plánovanou údržbou, či jakýmkoliv dopředu dohodnutým zásahem do služebního vozidla a jeho transport do autoservisu a poté opět transport vozidla zpět,
12. údržbu související s mytím a úklidem služebních automobilů Zadavatele, a to dle jeho aktuálních požadavků,
13. použití originálních náhradních dílů, v kontextu dodržování, tzv. Blokové výjimky, dle nařízení EU,
14. přednostní přijetí vozidla ve věci urgentní opravy a plánované údržby či opravy tak, aby termín objednání nepřekročil lhůtu dvou dnů,
15. péči o zákazníka v rozsahu potřebné komunikace v záležitostech sdělení o aktuálním stavu služebních automobilů Zadavatele v souvislosti s odhalením skrytých vad či nedostatků a na to navazujících zvýšených nákladů,
16. potvrzení záruky mobility v systému ŠKODA,
17. prováděná servisní činnost vč. oprav musí být zaznamenána v on-line systému ŠKODA.

Zadavatel požaduje, aby všechny činnosti byly vykonávány v Praze.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 500 000,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace