Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání multifunkčního nářadí…

Výpis systémových zpráv

Dodání multifunkčního nářadí pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie ČR

Systémové číslo: T002/16/V00047932
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-489222/ČJ-2016-0000VZ-V

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Mgr. Jiří Holubář 61211290 Ne 81 900,00 99 099,00 13.12.2016 21:58:24
MATEP s.r.o. 27500217 Ne 89 100,00 107 811,00 13.12.2016 09:57:35
AB TÁBOR spol. s r.o. 26025523 Ne 89 600,00 108 416,00 13.12.2016 10:04:48
BERI - CZ s.r.o. 28735803 Ne 94 600,00 114 466,00 09.12.2016 09:01:20
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Mgr. Jiří Holubář 61211290
Datum uzavření smlouvy 27.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 81 900,00
Celková smluvní cena s DPH 99 099,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 17 199,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání multifunkčních kleští pro výkonné útvary


Položky předmětu:
- Název: Dodání multifunkčního nářadí pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie ČR
- Kód z číselníku NIPEZ: 44512200-4 - Kleště
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 44512200-4 - Kleště
- Popis: Popis předmětu plnění:
multifunkční kleště Gerber Suspension
pracovní nářadí s předpruženými kleštěmi; pojistný systém Safe.T.Plus; nože a nástroje z nerez oceli; ergonomické rukojeti z nerez oceli; celková délka: 15,2 cm; délka zavřeného nástroje: 8,9 cm; hmotnost: 255 g; styl otevírání: motýlek; barva: titanově šedá; pouzdro z balistického nylonu; 12 komponentů: jehlové kleště (špičaté čelisti), kombinované kleště, nůž s rovným ostřím, nůž se zubatým ostřím, křížový šroubovák, malý a větší plochý šroubovák. otvírák na láhve, otvírák na konzervy, pilka, nůžky, otvor na připevňovací šňůru
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší
Další požadavky zadavatele:
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění do 15 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy po obdržení písemné objednávky nejpozději do 28. 12. 2016
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 100
- Měrná jednotka: Kus


Místo plnění veřejné zakázky Bartolomějská (sklad OMTZ OSM KŘP hl. m. Prahy, (p. Veselý-974823445; Černota–731553419; p. Renčín–731195465) 306/7, Praha 1
Ulice: Bartolomějská (sklad OMTZ OSM KŘP hl. m. Prahy, (p. Veselý-974823445; Černota–731553419; p. Renčín–731195465) 306/7
Obec: 110 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 26.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.12.2016
Smlouva Kupní smlouva , Příloha č. 1 ke smlouvě

metodická nápověda

Kontextová navigace