Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání dřevěných židlí pro…

Výpis systémových zpráv

Dodání dřevěných židlí pro proviantní oddělení OSM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00047872
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-487659-2/ČJ-2016-0000VZ-R

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Artspect, a.s. 28123395 Ano 274 000,00 331 540,00 09.12.2016 11:14:56
INTERIER TECH s.r.o. 29058155 Ano 480 000,00 580 800,00 12.12.2016 17:37:25
AJAX CZ s.r.o. 28977653 Ne 246 800,00 298 628,00 12.12.2016 14:53:34
Ateliér Dako s.r.o. 27628906 Ne 717 427,20 868 087,00 09.12.2016 15:03:37
Helena Čarková 41724194 Ne 318 000,00 384 780,00 12.12.2016 17:38:20
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AJAX CZ s.r.o. 28977653
Datum uzavření smlouvy 21.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 246 800,00
Celková smluvní cena s DPH 298 628,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 51 828,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání 400 kusů dřevěných židlí viz Příloha č. 1 – specifikace


Položky předmětu:
- Název: Dodání dřevěných židlí pro proviantní oddělení OSM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 39112000-0 - Židle
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39112000-0 - Židle
- Popis: 400 kusů dřevěných židlí s pevnou konstrukcí z bukového masívu, šíře sedu 390-440mm, hloubka sedu 400mm, výška sedu 460mm a celková výška židle 870mm, síla nohy min 30x40mm, přední lub pod sedákem, trnož min 35mm. Sedák z masivu je naložený (posazený) na nohy židle. Moření: tmavě hnědé, např.ořech.
Požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaných parametrů.
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší.
- veškeré náklady dodavatele spojené s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 kus bez i včetně DPH (viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
- dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 28. 12. 2016.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně na adresu:Šermířská, Praha 6 – Strahov (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy), kontaktní osoba: p. J. Wasserbauer tel: 731 553 347.
- zálohy zadavatel neposkytuje.
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů.
- návrh kupní smlouvy (předložení jejího editovatelného návrhu), která bude obsahovat platební podmínky, požaduje zadavatel pouze po vítězném uchazeči
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 400
- Měrná jednotka: Kus


Místo plnění veřejné zakázky Šermířská-Strahov bez čp., Praha 6
Ulice: Šermířská-Strahov bez čp.
Obec: 16000 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: kontaktní osoba: p. J. Wasserbauer tel: 731 553 347.
Předpokládaná doba plnění od 21.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.02.2017
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace